Adobe doda wsparcie dla wyświetlaczy HiDPI, w tym Retina

Autor: Michał Dąbrowski

31 Sierpień 2012
Artykuł na: minutę
Firma Adobe poinformowała o trwających pracach nad lepszą obsługą wyświetlaczy w technologii HiDPI. Popularne aplikacje do obróbki zdjęć - Photoshop i Lighroom do tej pory nie radziły sobie z nimi najlepiej.

Programiści Adobe pracują nad poprawną obsługą wyświetlaczy w technologii HiDPI przez ich aplikacje do obróbki zdjęć - Photoshop i Lightroom. Problem z poprawnym wyświetlaniem obrazów dotyczył m.in. MacBooków Pro firmy Apple.

Wyświetlacze Retina w aplikacjach graficznych Photoshop lub Lighroom były "widziane" w rozdzielczości 1440 x 900, podczas gdy Mac skalował wszystko do dwukrotnie wyższej rozdzielczości - 2880 x 1800. Nierówności w wyświetlanych obrazach wynikały z faktu, że w aplikacjach Adobe z jednego piksela powstawały cztery.

Aktualne wersje obu aplikacji mają się pojawić w ciągu kilku miesięcy.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38