Trwa plebiscyt na najlepsze produkty, innowacje i wydarzenia 2010 roku

Autor: Michal Grzegorczyk

25 Październik 2010
Artykuł na: minutę
Przypominamy o trwającym plebiscycie i ankiecie urodzinowej. Jeszcze tylko przez kilka dni możecie głosować na najlepsze produkty, innowacje i wydarzenia artystyczne 2010 roku.

Przypominamy o trwającym {LNK|https://www.fotopolis.pl/index.php?n=11656;plebiscycie na najlepsze produkty, innowacje i wydarzenia artystyczne 2010 roku. Jednocześnie zapraszamy do wypełniania ankiety, która pomoże dopasowywać fotopolis.pl do Waszych wymagań i oczekiwań. Tradycyjnie wśród tych, którzy ją wypełnią rozlosujemy upominki i książki fotograficzne. Plebiscyt i ankieta powinny się wyświetlić automatycznie przy kolejnych odwiedzinach fotopolis.pl, można je także wyświetlić ręcznie, klikając te linki: plebiscyt, ankieta. Głosować można jeszcze tylko przez kilka dni - do końca października. Zapraszamy i z góry dziękujemy!

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38
Powiązane artykuły