Otworkowe kamery Robert Rigby i Zero Image w Polsce

Dobra wiadomość dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił w fotografii otworkowej, mają parę złotych do wydania, ale nie chce im się samemu robić aparatu. Popularne kamery otworkowe firm Robert Rigby i Zero Image można już kupić w Polsce.
Dobra wiadomość dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił w fotografii otworkowej, mają parę złotych do wydania, ale nie chce im się samemu robić aparatu. Popularne kamery otworkowe firm Robert Rigby i Zero Image można już kupić w Polsce.


Dystrybutorem, który odważył się wejść w niszowy rynek kamer otworkowych jest znana warszawska firma Milso zajmująca się sprzedażą profesjonalnego sprzętu fotograficznego (średni format, oświetlenie itp.). W ofercie znalazły się dwie kamery ze znaczkiem Roberta Rigby i aż pięć modeli Zero Image. Ceny wahają się od ok. 550 zł za podstawowe modele małoobrazkowe i średnioformatowe, po ok. 2800 zł za aparat panoramiczny. Jak widać więc, jest to zabawa raczej dla zamożniejszych (choć niższe modele nie są aż takie znowu drogie), ale jeśli ktoś ma w portfelu trochę zbędnej gotówki, z pewnością warto spróbować swoich sił w zyskującej coraz większe rzesze zwolenników fotografii otworkowej.

Oto, co na temat produktów marek Robert Rigby i Zero Image piszą przedstawiciele Milso:

Kamery otworkowe angielskiej firmy Robert Rigby oraz firmy Zero Image są nawiązaniem do najlepszych tradycji fotografii oraz jej podstaw i początków. Kamery otworkowe dają nam pole do nieograniczonej kreatywności i są nowym środkiem wyrazu artystycznego stanowiąc przy tym wspaniałą niespodziankę dla wszystkich miłośników fotografii. Zdjęcia tworzone przy pomocy kamer otworkowych charakteryzują się niesamowitą i specyficzną atmosferą obrazu, której nie da się osiągnąć żadnymi dostępnymi środkami wyrazu.

Kamery wykonywane są ręcznie z wysokogatunkowego drewna egzotycznego każda posiada swój numer fabryczny oraz tabliczkę znamionową.

Kamery dają możliwość fotografowania na wszystkich dostępnych materiałach światłoczułych od filmu 135 do błon ciętych 4x5".
Komentarze
Polecane artykuły
SanDisk Extreme Portable SSD - test dysku SSD
18 Sty 2019
Wytrzymały, pojemny i szybki a do tego naprawdę mały. Najnowszy dysk przenośny SSD SanDisk to jedno z najciekawszych rozwiązań tego typu na rynku. Sprawdziliśmy, jak spisuje się w praktyce!
0
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - zdjęcia przykładowe
8 Sty 2019
Zaawansowana optyka z wyrazistym i kontrastowym obrazem oraz ultraszybki autofokus współpracujący z systemem Sony Fast Hybrid AF - to główne cechy Tokiny FíRIN 20 mm f/2 FE AF. Zobaczcie, jak stałka poradziła sobie w praktyce.
0
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - test obiektywu
31 Gru 2018
Dziś sprawdzamy czy druga odsłona Tamrona SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 to krok w dobrą stronę i faktyczny konkurent systemowych odpowiedników. Producent zapewnia, ze zmiany są zauważalne, a my przyglądamy się im bliżej.
1
Tamron SP 15-30 mm f/2.8 Di VC USD G2 - zdjęcia przykładowe
21 Gru 2018
Po 4 latach Tamron pokazał aktualizację obiektywu 15-30 mm, który szczególnie spodobać może się fotografom krajobrazu, architektury i wnętrz. Otrzymujemy lepszą optykę, szybszy autofokus i bardziej wydajną stabilizację, w tej samej cenie co wcześniej. Zobaczcie, jak sprawdza się w praktyce.
0
zamknij X
Plebiscyt 2018
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2018
Głosuj!