Otworkowe kamery Robert Rigby i Zero Image w Polsce

Dobra wiadomość dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił w fotografii otworkowej, mają parę złotych do wydania, ale nie chce im się samemu robić aparatu. Popularne kamery otworkowe firm Robert Rigby i Zero Image można już kupić w Polsce.
Dobra wiadomość dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił w fotografii otworkowej, mają parę złotych do wydania, ale nie chce im się samemu robić aparatu. Popularne kamery otworkowe firm Robert Rigby i Zero Image można już kupić w Polsce.


Dystrybutorem, który odważył się wejść w niszowy rynek kamer otworkowych jest znana warszawska firma Milso zajmująca się sprzedażą profesjonalnego sprzętu fotograficznego (średni format, oświetlenie itp.). W ofercie znalazły się dwie kamery ze znaczkiem Roberta Rigby i aż pięć modeli Zero Image. Ceny wahają się od ok. 550 zł za podstawowe modele małoobrazkowe i średnioformatowe, po ok. 2800 zł za aparat panoramiczny. Jak widać więc, jest to zabawa raczej dla zamożniejszych (choć niższe modele nie są aż takie znowu drogie), ale jeśli ktoś ma w portfelu trochę zbędnej gotówki, z pewnością warto spróbować swoich sił w zyskującej coraz większe rzesze zwolenników fotografii otworkowej.

Oto, co na temat produktów marek Robert Rigby i Zero Image piszą przedstawiciele Milso:

Kamery otworkowe angielskiej firmy Robert Rigby oraz firmy Zero Image są nawiązaniem do najlepszych tradycji fotografii oraz jej podstaw i początków. Kamery otworkowe dają nam pole do nieograniczonej kreatywności i są nowym środkiem wyrazu artystycznego stanowiąc przy tym wspaniałą niespodziankę dla wszystkich miłośników fotografii. Zdjęcia tworzone przy pomocy kamer otworkowych charakteryzują się niesamowitą i specyficzną atmosferą obrazu, której nie da się osiągnąć żadnymi dostępnymi środkami wyrazu.

Kamery wykonywane są ręcznie z wysokogatunkowego drewna egzotycznego każda posiada swój numer fabryczny oraz tabliczkę znamionową.

Kamery dają możliwość fotografowania na wszystkich dostępnych materiałach światłoczułych od filmu 135 do błon ciętych 4x5".
 
Komentarze
Polecane artykuły
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - zdjęcia przykładowe
19 Wrz 2018
Na warsztat wzięliśmy model Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. Czy zoom o ekwiwalencie 70-200 mm i stałym świetle f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa? Przekonajcie się sami oglądając zdjęcia przykładowe!
0
Kentmere VC Select - test światłoczułego papieru fotograficznego
13 Wrz 2018
Kentmere VC Select to mniej znany na naszym rynku papier fotograficzny. Jednak czy ma szansę przekonać do siebie wymagających fotografów i dostarczy odbitki o wysokiej jakości? Sprawdźmy to!
1
Canon EOS M50 - test aparatu
11 Wrz 2018
Kompaktowy EOS M50 to tylko z pozoru korpus kierowany do początkujących. Bogata funkcjonalność, obecność złącza mikrofonowego i przystępna cena czynią go obecnie jedną z najciekawszych pozycji na rynku dla świadomych amatorów i vlogerów. Sprawdzamy, jak radzi sobie w praktyce.
0
Panasonic Lumix LX100 II - zdjęcia przykładowe
10 Wrz 2018
Podczas dzisiejszej wizyty w siedzibie firmy, mieliśmy okazję bliżej zaznajomić się w drugą generacją uniwersalnego kompaktu opartego o matrycę 4/3. Zobaczcie, jak Panasonic Lumix LX100 II radzi sobie w praktyce.
0