Nowe slajdy Fujifilm: Velvia 100F i Astia 100F

Firma Fujifilm zapowiedziała wprowadzenie na rynek dwóch nowych materiałów pozytywowych. Pierwszym z nich jest Fujichrome Astia 100F Professional, a drugi to wymarzona przez fotografów Fujichrome Velvia 100F Professional.
Firma Fujifilm zapowiedziała wprowadzenie na rynek dwóch nowych materiałów pozytywowych. Pierwszym z nich jest Fujichrome Astia 100F Professional, a drugi to wymarzona przez fotografów Fujichrome Velvia 100F Professional. Po raz pierwszy w produkcji kolorowych materiałów odwracalnych zastosowano technologię tzw. powłok Multi-Color-Correction.



Nowa Velvia 100F Professional ma znacznie wygodniejszą czułość ISO 100 i znane z poprzedniej wersji charakterystyczne dla tego materiału niezwykle wysokie nasycenie barw. Nowe technologie pozwoliły podwyższyć światłoczułość filmu, przy jednoczesnym zmniejszeniu ziarna (RMS=8 kontra RMS=9 Velvii ISO 50). Astia 100F Professional ma jeszcze mniejsze ziarno (RMS=7 czyli najmniejsze na rynku), a ponadto ulepszono w niej oddanie koloru skóry, co ma szczególne znaczenie w portretach czy fotografii mody. Producent zapewnia też, że nowa emulsja jest w stanie zarejestrować więcej szczegółów w światłach i cieniach obrazu niż jej poprzedniczka.
Komentarze
Polecane artykuły
Fujifilm Instax Mini LiPlay - szybki test
21 Cze 2019
Najnowszy hybrydowy aparat Fujifilm łączy w sobie zalety natychmiastówki i przenośnej drukarki. To też najmniejszy Instax w historii. Sprawdzamy, jaki jest naprawdę.
1
Sigma 105 mm f/1.4 DG HSM ART - test obiektywu
21 Cze 2019
Czy Sigma modelem 105 mm f/1.4 DG HSM ART przekroczyła kolejne granice w segmencie portretowych szkieł? Dziś poznacie odpowiedź!
5
Sony FE 600 mm f/4 GM OSS - zdjęcia przykładowe
11 Cze 2019
Sony FE 600 mm f/4 GM OSS to propozycja dla najbardziej wymagających fotografów sportu i dzikiej przyrody. Zobaczcie jak w praktyce radzi sobie najdłuższe szkło z serii G Master.
4
Sony FE 200-600 mm f/5.6-6.3 G OSS - zdjęcia przykładowe
11 Cze 2019
Najnowszy tele-zoom Sony FE 200-600 mm f/5.6-6.3 G OSS ma wszystko, by zaspokoić potrzeby fotografów sportu i dzikiej przyrody, którzy szukają zmiennogniskowego obiektywu dalekiego zasięgu w akceptowalnej cenie. Zobaczcie, na co go stać nową konstrukcję w systemie Sony E.
4