Adobe Camera RAW 4.6 - wersja ostateczna

Adobe opublikował ostateczną wersję plug-inu Camera RAW oznaczoną numerem 4.6. W stosunku do wersji "beta" rozszerzeniu uległa lista obsługiwanych aparatów - aż do 15 modeli. Najnowszą wersję popularnej wywoływarki RAW-ów można już pobrać ze strony firmy Adobe.
Kilka tygodni temu informowaliśmy o wersji beta Adobe Camera RAW 4.6. Dziś pojawiła się pełna, ostateczna wersja tej wtyczki. Rozszerzeniu uległa lista obsługiwanych aparatów. Przybyło wsparcie dla następujących modeli:
  • Canon EOS 1000D
  • Canon EOS 50D
  • Fuji FinePix IS Pro
  • Kodak  EasyShare Kodak Z1015 IS
  • Leaf AFi II 6
  • Leaf AFi II 7
  • Leaf Aptus II 6
  • Leaf Aptus II 7
  • Nikon D700
  • Nikon D90
  • Nikon Coolpix P6000
  • Olympus SP-565 UZ
  • Pentax K-m
  • Sigma DP1
  • Sony A900
Aktualizację można pobrać z Internetu. Producent przygotował dwie wersje:;{LNK|http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4033;dla Macintosha]]
słowa kluczowe:
 
Komentarze
Polecane artykuły
Panasonic Lumix S1R - pierwsze wrażenia (Photokina 2018)
26 Wrz 2018
#Photokina2018 Wczoraj Panasonic ogłosił prawdziwą fotograficzną bombę - nowy pełnoklatkowy system z dwoma profesjonalnymi bezlusterkowcami. Dziś natomiast mogliśmy zobaczyć, jak w rzeczywistości prezentuje się model S1R - prawdziwa bestia z 47 Mp matrycą.
0
Fujifilm GFX 50R - pierwsze wrażenia
26 Wrz 2018
Drugi w systemie średnioformatowy aparat ma być bardziej mobilną wersją modelu GFX 50S. W nasze ręce trafił właśnie egzemplarz przedprodukcyjny. Oto nasze pierwsze wnioski.
1
Sony 24 mm f/1.4 GM - zdjęcia przykładowe
20 Wrz 2018
Ciekawi jak w praktyce spisuje się Sony 24 mm f/1.4 GM? Podczas światowej premiery spędziliśmy kilka chwil z najnowszym szerokokątnym reprezentantem serii G Master. Zobaczcie zdjęcia przykładowe, które wykonaliśmy we włoskiej Katanii.
1
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - zdjęcia przykładowe
19 Wrz 2018
Na warsztat wzięliśmy model Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. Czy zoom o ekwiwalencie 70-200 mm i stałym świetle f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa? Przekonajcie się sami oglądając zdjęcia przykładowe!
0