Weekendowy kurs Street Photo

Autor: Marcin Grabowiecki

14 Wrzesień 2009
Artykuł na: minutę
Pracownia Obrazu zaprasza do udziału w weekendowym kursie Street Photo, który odbędzie się w dniach 9-11 października w Warszawie. W programie wykłady, projekcje filmów oraz plener. Zapisy trwają do 5 października.
(c) Pracownia Obrazu

Zapraszamy fotografów chcących doskonalić swój warsztat i sposób widzenia na weekendowy intensywny kurs Street Photo, czyli Fotografii Ulicznej.

W programie między innymi:

  • historia Street Photo
  • projekcje filmów m.in. o Henri Cartier-Bressonie
  • między kreacją a dokumentacją: różnice między dokumentem, a Fotografią Uliczną
  • omówienie istoty i zasad Fotografii Ulicznej
  • kompozycja i sposoby kadrowania
  • wielcy fotografowie i Street Photo: Cartier-Bresson, Elliot Erwitt, Koudelka
  • treet Photo w Polsce i na świecie
  • sprzęt: obiektywy i aparaty, cyfrowe vs analogowe
  • analiza i omówienie zdjęć uczestników
  • plener na ulicach Warszawy.

Więcej informacji znajdziecie na stronie www.pracowniaobrazu.pl

Kurs Street Photo
Termin: 9-11 października
Warszawa

Zapisy: do 5 października

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły