Fotograficzny plener w Bieszczadach

0
Marta Sinior
21 Lipiec 2008
Artykuł na: 2-3 minuty
W dniach 30 lipca - 3 sierpnia odbędzie się piesza wędrówka z aparatami po trasach Bieszczad. Chętni dołączenia się do grupy i poznania tajników fotografii plenerowej mogą zgłaszać się do 24 lipca 2008 roku.
Uczestnicy pleneru muszą się przygotować na traperskie warunki i, jak gwarantują organizatorzy, niezapomniane przeżycia. Plener odbędzie się pod opieką instruktora - Grzegorza Walczaka, o którym więcej można dowiedzieć się tutaj.

W programie pleneru znajdują się:
  • cowieczorne oceny wykonanych zdjęć
  • zagadnienia dotyczące pejzażu i pleneru
  • zagadnienia o świetle naturalnym - "złote godziny", czyli jak zachowuje się światło poranne, a jak wieczorne
  • ćwieczenia portretowe i zdjęcia grupowe w plenerze (m.in. głębia ostrości i kompozycja)
Trasa wycieczk będzie przebiegać następująco:
  • I dzień - przyjazd do Ustrzyk Górnych i nocleg - chwila na aklimatyzację organizmu do górskich warunków.
  • II dzień - Ustrzyki Górne - Szeroki Wierch - Tarnica - Wołosate - Ustrzyki Górne - nocleg
  • III dzień - Ustrzyki Górne - Połonina Caryńska - Brzegi Górne - Chatka Puchatka - nocleg
  • IV dzień - Chatka Puchatka - Połonina Wetlińska - Smerek - Wetlina - nocleg (lub powrót do Ustrzyk Górnych i nocleg)
  • pod wieczór omawianie zdjęć...
Organizatorzy pleneru wszystkim uczestnikom zapewniają:
  • nieustające konsultacje i porady
  • opiekę instruktora
  • wskazanie miejsc noclegowych i gastronomicznych (nie opłacamy kosztówkwaterunku i wyżywienia, orientacyjne ceny noclegów znajdą Państwo w zakładce ceny i zapisy)
  • przejście podanej trasy

DODATKOWE INFORMACJE ;
Aby się zapisać należy wypełnić i wysłać do 24 lipca 2008 roku formularz zgłosznia.]
Pełne informacje znajdują się na stronie organizatorów.

Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Na początku przygody z fotografią analogową zorientowanie się w dostępnych materiałach i ich właściwościach może przysporzyć bólu głowy. Z pomocą przychodzi nowa...
61
0
63
0
3
0