"Studio, Portret, Styl" - warsztaty w Kielcach

Kielecka Fundacja Kultury Wici przygotowała cykl letnich warsztatów. Na pierwszy ogień pójdzie fotografia, a dokładniej fotografia portretowa i mody. Uczestnicy poznają m.in. oświetlenie studyjne, pracę z modelem, wizaż i stylizację. Warsztaty są bezpłatne.
Warsztaty odbędą się w Bazie Zbożowej w Kielcach według następującego terminarza:  Magiczny Portret - akcja fotograficzna;
25-26 czerwca - Warsztaty fotograficzne "Studio, portret, styl";
27 czerwca - g. 17.00 - Wernisaż wystawy fotografii "Kieleckie Inaczej 2008"]Jak piszą organizatorzy, zajęcia odbywać się będą w zaimprowizowanej pracowni fotograficznej i plenerach Bazy Zbożowej. W czasie warsztatów poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia jak: praca z oświetleniem studyjnym, zapoznanie się profesjonalnymi urządzeniami fotograficznymi, fotografia cyfrowa i analogowa, praca z modelem, fotografia mody, wizaż i stylizacja na planie.

Każdy z uczestników będzie miał okazję wykonać zdjęcia profesjonalnym analogowym aparatem studyjnym. Po zakończeniu warsztatów, które poprowadzą Marcin Boruń, Artur Świerczyński i Monika Zielińska-Kozieł, planowana jest wystawa fotografii, powstałych w ich trakcie.

Zajęcia w ramach "Studio, Portret, Styl" rozpoczną cykl letnich warsztatów organizowanych przez Fundację Kultury Wici na terenie Bazy Zbożowej w Kielcach. O szczegółach można przeczytać na stronie: www.otwartywarsztat.wici.info

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Zgłoszenia i pytania należy wysyłać na email: warsztaty@wici.info lub telefonicznie 041 344 11 77. Ilość uczestników jest ograniczona. Warsztaty zostały dofinansowane w ramach projektu: "Młodzież w działaniu".
1
1
0
0