6-tygodniowy Kurs Fotgrafii Kreatywnej

0
Marta Sinior
25 Marzec 2008
Artykuł na: 4-5 minut
W najbliższy czwartek, 27 marca 2008 roku w Katowicach odbędzie się spotkanie organizacyjne poświęcone nowemu 6-tygodniowemu Kursowi Fotgorafii Kreatywnej. Zajęcia prowadzone będą przez dwóch fotografów: Marcina Liberskiego i Witolda Cichockiego.
Oto jak organizatorzy warsztatów zapraszają do udziału: Wyobraź sobie... Wakacje, piękny dzień, wyruszasz na fotograficzne łowy, kupiłeś właśnie nowy aparat i zaczynasz robić zdjęcia "na poważnie".

Tydzień później oglądasz zdjęcia i wydaje Ci się, że coś jest nie tak. Budynki się przewracają, niebo jest białą plamą a przecież było niebieskie, spotkany znajomy, którego postanowiłeś uwiecznić na zdjęciu ma czerwone oczy, biała bluzka przyjaciółki na zdjęciu jest cała niebieska...

Zbyt oczywiste? No dobrze. Wiesz już jak z tym wszystkim sobie poradzić, ale Twoje zdjęcia jeszcze nie przypominają tych z National Geographic? 
Nie ma powodów do paniki, aż tak nie muszą wyglądać... Ale jeśli interesuje Cię praktyczna wiedza i umiejętności w posługiwaniu się Twoim aparatem to jesteś we właściwym miejscu. 

Nasze motto: Mniej gadania, więcej działania!

Ideą kursu jest kreatywna praca z obrazem. 
Przez sześć kolejnych spotkań proponujemy pracę nad indywidualnym tematem, z którego na koniec przygotowujemy wystawę. 
To Ty wybierasz to, co Cię interesuje a my pomagamy ci to zrealizować na jak najlepszym poziomie!

Pokażemy Ci jak robić zdjęcia, abyś mógł stworzyć profesjonalnie wyglądające portfolio. Marzy Ci się wystawa na wysokim poziomie? Chciałbyś w przyszłości pracować jako fotograf? 
Albo po prostu masz ambicje na podwyższenie swojego poziomu? 
Ten kurs to dobre miejsce żeby zacząć!

Podczas trwania kursu uczestnicy poznają:
  • Specyfikę pracy w studiu, rodzaje oświetlenia, zasady oświetlania

  • Metody pracy z modelem
  • Klasyczne tematy - martwa natura, portret klasyczny
  • Techniki ciemniowe - wywoływanie filmów, powiększanie
  • Zasady fotografowania - kompozycja, poprawne naświetlanie w różnych warunkach
  • Kompozycja w obrazie
  • Plany zdjęciowe
  • Historia fotografii
  • Trendy we współczesnej fotografii światowej
  • Możliwości związane z wykorzystaniem różnego rodzaju aparatów (mały obrazek, średni format, kamera wielkoformatowa)
  • Edycję zdjęć w programie Photoshop
  • Obróbkę zdjęć cyfrowych w zakresie potrzebnym w pracy fotografa
Koszt całego kursu (bez materiałów) – 550 zł .

Zgłoszenia przyjmowane są pod adreseminfo@arte-foto.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonu: 600 085 705 lub 607 349 042.

Spotkanie organizacyjne odbędzie się w czwartek, 27 marca 2008 roku o godzinie 18:00 w Pałacu Młodzieży w Katowicach (ul. Mikołowska 26
40-675 Katowice
II piętro; wejście przez drugi dziedziniec, tak jak do teatru).

Jak robić dobre portrety zwierząt?
Jak robić dobre portrety zwierząt?
Zastanawialiście się kiedyś jak powstają studyjne portrety naszych czworonożnych przyjaciół? Zajrzyjcie za kulisy pracy Vincenta Lagrange’a, który opiera na nich swoja...
0
1
Jak budować fotograficzną markę we współczesnym świecie? Pomoże ci w tym ten darmowy poradnik
Jak budować fotograficzną markę we współczesnym świecie? Pomoże ci w tym ten darmowy poradnik
Dzisiejszy świat jest tak przesycony zdjęciami, a uwaga oglądających tak rozproszona, że wypromowanie własnego stylu może wydawać się niemożliwe. Na szczęście takie...
0
0
Jak fotografować wodospady? Przyglądamy się pracy zawodowego fotografa krajobrazu, Jima Cosseya
Jak fotografować wodospady? Przyglądamy się pracy zawodowego fotografa krajobrazu, Jima Cosseya
Nasza dziennikarka dołącza do Jima Cosseya, by w Parku Narodowym Brecon Beacons nauczyć się robić wspaniałe zdjęcia krajobrazowe.
21
1