Galeria fotografii dla użytkowników aparatów marki Pentax

Amerykańska filia Pentaksa uruchomiła dzisiaj internetową galerię fotografii. Można się domyślić, że wymagane jest, aby zdjęcia w niej umieszczone zostały wykonane sprzętem marki Pentax. Jednak zachęcamy do jej odwiedzenia wszystkich miłośników fotografii, gdyż jest co oglądać.
Pentax poinformował dziś o otwarciu internetowej galerii fotografii, w której zdjęcia mogą umieszczać użytkownicy sprzętu tej marki. Na chwilę obecną w galerii znajduje się już przeszło 2500 zdjęć wykonanych przez 300 fotografików z całego świata. Strona www.pentaxphotogallery.com ma bardzo ciekawą i przejrzystą formę graficzną opracowaną w technologii Flash.

strona główna galerii fotografii Pentaksa

W czasie przeglądania zdjęć można skorzystać z kilku kryteriów wyboru. Najbardziej oczywisty to podział na autorów prac, ale galeria Pentaksa pozwala także wyszukać fotografie w przeglądarkach kolekcji, tematu zdjęć, a także modelu sprzętu, jakim fotografie zostały wykonane. Tak więc do dyspozycji oglądających (a może lepiej powiedzieć zwiedzających) oddano narzędzie, które pozwala łatwo i szybko odnaleźć zdjęcia według jednego z wielu kluczy.

Galeria online dostępna jest w sześciu językach, niestety jak można się domyślić nie ma wśród nich polskiego. I jeszcze jedna uwaga. Aby w nowej galerii umieścić swoje zdjęcia należy skontaktować się z opiekunami strony. Dzięki temu można liczyć na wysoki poziom prezentowanych prac. Zachęcamy wszystkich do odwiedzenia strony www.pentaxphotogallery.com. Nie tylko użytkownicy pentaksów znajdą na niej coś dla siebie. Jednak bogate animacje flashowe powodują, że trzeba uzbroić się w cierpliwość - ściąganie poszczególnych elementów strony, a zwłaszcza zdjęć, trwa dosyć długo, ale warto poczekać.
 
Komentarze
Polecane artykuły
Oto zwycięzcy iPhone Photography Awards 2018. Wśród laureatów są Polacy
23 Lip 2018
Jeżeli uważacie, że smartfonem nie da się zrobić dobrego zdjęcia, to koniecznie musicie zobaczyć tegoroczną odsłonę iPhone Photography Awards, która obfituje w zapadające w pamięć kadry. Wśród laureatów konkursu znaleźli się Polacy.
0
Margaret Mitchell: „Fotografia może umożliwić opowiadanie historii, które normalnie są ukryte"
16 Lip 2018
Ponad dwadzieścia lat od sfotografowania dzieci swojej siostry, Margaret Mitchell ponownie odwiedza rodzinę z aparatem. Zadaje pytania o wpływ środowiska, w jakim przyszło nam dorastać, na nasze dalsze życie. Szkocka fotografka, działającą głównie w rejonach fotografii dokumentalnej i portretowej, jest laureatką wielu krajowych i międzynarodowych nagród, w tym Sony World Photography Awards.
0
“Zacząłem fotografować, bo bałem się zapomnieć”. Projekt Johna-Davida Richardsona to uniwersalna opowieść o dorastaniu
3 Lip 2018
- Pamiętam dzień, w którym skończyłem trzynaście lat. Obudziłem się tego ranka, spodziewając się, że w jakiś sposób zmieniłem się w mężczyznę tej nocy - mówi nam amerykański fotograf, który od dwóch lat realizuje projekt o dorastaniu chłopców z pobliskiego skateparku.
0
Majestat oceanu, zdjęcia z powietrza i nieziemskie scenerie - wyniki National Geographic Travel Photographer of the Year 2018
29 Cze 2018
Jury jednego z największych konkursów fotografii podróżniczej zaprezentowało jego tegorocznych laureatów. Zobaczcie galerię zwycięskich prac z ostatniej odsłony National Geographic Travel Photographer of the Year.
0