Bezpłatne warsztaty fotograficzne w Bydgoszczy

W dniach 27 - 31 sierpnia 2007 roku w Bydgoszczy odbędą się bezpłatne warsztaty fotograficzne zorganizowane dla uczniów szkół ponad gimnazjalnych oraz studentów z Bydgoszczy i okolic. Kwalifikacja uczestników odbędzie się na podstawie nadesłanych zestawów zdjęć o dowolnej tematyce w formie cyfrowej lub tradycyjnych powiększeń.

Czy pamiętasz jak czułeś się w dniu swoich 18 urodzin? A może dopiero wyczekujesz tego dnia i wyobrażasz sobie jego niezwykłą atmosferę? O tak! Osiągnięcie pełnoletności to krok w stronę samodzielności, nieskrępowanej pasji i pełni życia. Zupełnie inaczej patrzysz wtedy na ludzi i zupełnie inne wydaje ci się "Twoje Miasto".

Jak dzisiaj wygląda młoda Bydgoszcz? Gdzie można znaleźć tętniące w niej życie? A może ta witalność odbija się w oczach ludzi, w ich codziennych zajęciach, w chwilach odpoczynku i zabawy?

Jeśli jesteś młodym pasjonatem fotografii, podziel się z nami swoją wizją Bydgoszczy. Weź udział w "profesjonalnych warsztatach fotograficznych" i wspólnie z innymi łowcami kadrów przygotuj wystawę na Starym Rynku."
- tekst otrzymany od organizatorów warsztatów.

W programie:
  • warsztaty fotografii cyfrowej (zaawansowana obsługa aparatu cyfrowego, komputerowa obróbka zdjęć)
  • warsztaty fotografii analogowej
  • konsultacje z fachowcami z różnych dziedzin fotografii (reportaż, architektura, portret)
  • przegląd dorobku najważniejszych współczesnych fotografów
Warsztaty prowadzone będą przez bydgoskich artystów fotografików i fotoreporterów.

Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Portfolio składające się z 10 zdjęć można nadsyłać do 15 lipca 2007 roku na adres:

Stowarzyszenie JUVENKRACJA
ul. Powstańców Wielkopolskich 34,
85-090 Bydgoszcz

lub mailem: biuro@juvenkracja.pl

Kartę zgłoszeniową można pobrać tutaj

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 052 346-04-21, 0504-560-499

Organizatorzy: Stowarzyszenie JUVENKRACJA, Muzeum Fotografii przy WSG

1
0
0
0