Warsztaty fotograficzne Sigma - kwiecień 2007

Firma K-Consult - wyłączny autoryzowany dystrybutor obiektywów marki Sigma w Polsce zaprasza na kwietniową edycję warsztatów fotograficznych prowadzonych przez Szymona Kobusińskiego. Do dyspozycji uczestników przygotowano 5 planów zdjęciowych z odpowiednio do nich dobranymi obiektywami Sigmy. Zgłoszenia udziału przyjmowane są do 26 marca 2007 roku.

Warsztaty Sigma organizowane są w cyklach miesięcznych i trwać będą do czerwca 2007 roku. Udział w warsztatach może wziąć każdy, kto prześle jedno zdjęcie konkursowe o dłuższym boku nie większym niż 1024 piksele i max 0,5 Mb. Oprócz zdjęcia do zgłoszenia należy dołączyć informacje osobowe.
Zgłoszenia dokonasz na stronie organizatora.

Wszyscy zakwalifikowani uczestnicy zostaną o tym poinformowani i zaproszeni do wspólnego fotografowania podczas najbliższych warsztatów, 2 kwietnia 2007 roku.

Wszystkie warsztaty SIGMA odbywają się w Warszawskiej Szkole Reklamy.

fotografie wykonane przez uczestników warsztatów

Szymon Kobusiński urodził się w 1973 roku w Warszawie. Jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej im. Leona Shillera w Łodzi. Jego fotografie publikowane były w takich magazynach jak: Businessmann Magazine Uroda, Uroda, Sukces, Pani, ELLE czy w Cosmopolitan.

Fotografie Szymona Kobusińskiego z cyklu Inny świat prezentowaliśmy w galerii Fotopolis.pl. Obok nich można zobaczyć prace, które zostały nagrodzone I miejscem w konkursie dla fotografów profesjonalnych zorganizowanym przez Nokię.

Więcej o Szymonie Kobusińskim oraz galerię jego zdjęć można znaleźć na stronie internetowej: www.szymonkobusinski.com.

3
1
1
4