Interaktywne warsztaty AF na Targach Edukacyjnych PERSPEKTYWY 2007

Akademia Fotografii zaprasza od udziału w interaktywych warsztatach fotograficznych odbywających się od 1 do 3 marca 2007 roku podczas VII międzynarodowego salonu szkół artystycznych "Perspektywy" w Warszawie w. Otwarte warsztaty przeprowadzone zostaną w formie sesji fotograficznej w stylizacji retro.

Sesja fotograficzna odbędzie się w specjalnie przygotowanym na tę okazję mini-studio (rekwizyty, tło, światło, etc.) Uczestnicy warsztatów w trakcie sesji będą mieli okazję wcielenia się w rolę zarówno fotografa, jak i modela - asystujący wykładowcy i studenci Akademii Fotografii wdrażać będą w tajniki fotografii takie jak: podstawy kompozycji, kadrowania czy szukanie ciekawych ujęć. Na koniec warsztatów każda osoba biorąca aktywny udział w projekcie dostanie zdjęcie swojego autorstwa.

Miejsce warsztatów:
Warszawskie Centrum EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa

Dojazd - autobusy nr: 105, 178, 506, 507 (przystanek - PKP Kasprzaka). Bezpłatna Linia Edukacyjna rusza z ul. Emilii Plater.

Więcej o programie VII Międzynarodowego Salonu Szkół Artystycznych Perspektywy można przeczytać na stronie: www.perspektywy.pl/salon/fair.php?pl&mid=podst_info

1
1
0
0