Fotografia w podróży - kurs Marka Waśkiela

Marek Waśkiel, znany i ceniony fotograf współpracujący z magazynami takimi jak "Podróże", "National Geographic" czy "Focus" zaprasza do udziału w kursie poświęconym fotografii podróżniczej i krajobrazowej. W programie znajdują się wykłady, ćwiczenia i zajęcia plenerowe. Kurs będzie miał miejsce w Warszawie, a pierwsze zajęcia odbędą się już 28 lutego 2007 roku.
Co zrobić, aby moje zdjęcia z podróży były jeszcze ciekawsze? Jakich środków używać, aby jasno opowiadały moją przygodę? Odpowiedzi nie tylko na te pytania będzie można usłyszeć w czasie kursu Marka Waśkiela Podróż z fotografią - Fotografia w podróży.

fot. Marek Waskiel

Pozornie wydaje się, że są egzotyczne miejsca, w których można zrobić nieskończoną liczbę efektownych zdjęć. Jednak bardzo często ilość nie przechodzi w jakość. Powstaje tysiąc, nużących identycznych ujęć. Dlatego w czasie kursu wyjaśnimy i podpowiemy jakich środków użyć, by - zrobić właśnie owo zdjęcie - najciekawsze i wyrażające dokładnie to, co fotograf chciał opowiedzieć. Większość reguł rządzących fotografią nie zmienia się od lat... niezależnie od tego jakim aparatem robione są zdjęcia. W czasie kursu będzie można poznać te zasady, a prowadzący pomogą je zrozumieć i podpowiedzą jak wprowadzić własne kreatywne rozwiązania. - tekst Marek Waśkiel

Marek Waśkiel fotografik, dziennikarz, podróżnik pracujący m.in. dla magazynów "Podróże", "National Geographic", "Maxim", "Focus", "Dom i Świat", "Twój Urlop", tygodników i dzienników: "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza". Fotoedytor miesięcznika "Podróże".

Kurs Podróż z fotografią - Fotografia w podróży odbędzie się w dniach 28.02-09.05.07. Pierwsze zajęcia zaplanowano na środę, 28 lutego 2007 roku o godzinie 19. Wszystkie spotkania będą miały miejsce w Szkole Poligraficznej mieszczącej się przy ulicy Stawki 14 w Warszawie.

Koszt uczestnictwa w kursie wynosi 600 zł.

Chętni proszeni są o zgłaszanie się mailem: mwask@rsi.com.pl lub telefonicznie: tel. kom. +48 601 148 599.

Liczba miejsc ograniczona.

Pobierz kwestionariusz.

Szczegółowy program kursu znajduje się tutaj
1
1
0
0