Warsztaty Podstaw Fotografii Cyfrowej w WSF

0
Marta Majewska
19 Sierpień 2006
Artykuł na: 4-5 minut
Warszawska Szkoła Fotografii zaprasza na intensywne warsztaty podstaw fotografii cyfrowej, skierowane do wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z fotografią. Zajęcia zaczynają się 4 września i odbywają się przez 2 tygodnie.
W ramach warsztatów przewidziano zajęcia poświęcone następującym zagadnieniom:
  • Fotografia ludzi - Maciej Skawiński [wprowadzenie do fotografii humanistycznej, fotografowanie ludzi na ulicy, przełamywanie barier, fotografowanie w Polsce i na świecie - podobieństwa i różnice
;
Fotografia ilustracyjna, portret (3 lekcje) - Małgorzata Mikołajczyk [komponowanie obrazu, najczęściej popełniane błędy, portret fotograficzny w warunkach studyjnych przy świetle zastanym i z użyciem lamp błyskowych, kontakt z osobą fotografowaną, fotografia portretowa i grupowa w zastanych wnętrzach, używanie dodatkowego osprzętu (flesze, filtry...)];
Fotografia cyfrowa (3 lekcje) - Andrzej Satel [podstawy komputerowej obróbki obrazu, programy komputerowe przeznaczone do obróbki zdjęć, objaśnienie narzędzi dostępnych w programach komputerowych do obróbki zdjęć, systemy zapisywania gotowych plików na potrzeby druku oraz do internetu (TIFF, JPG, PDF, itp.)];
Techniki fotograficzne - Paweł Klesyk [budowa aparatów fotograficznych, wyjaśnienie funkcji aparatów, różnice pomiędzy aparatami cyfrowymi i analogowymi dostępnymi na rynku, akcesoria uzupełniające przydatne w fotografii];
Plener fotograficzny (krajobraz) - Paweł Klesyk;
Plener fotograficzny (człowiek) - Małgorzata Mikołajczyk]


Zapraszamy do przeczytania informacji prasowej:

Podstawowe warsztaty fotografii cyfrowej w WSF!

18 sierpnia 2006: Warszawska Szkoła Fotografii ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na 2-tygodniowe intensywne warsztaty podstaw fotografii cyfrowej. Warsztaty skierowane są do wszystkich którzy chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z fotografią. Najbliższe zajęcia odbędą się już 4 września!

Wszystkie przedmioty i ich godzinowy zakres oraz profil tematyczno-praktyczny warsztatów zostały tak dobrane, aby każdy kto ukończy naukę miał umiejętność poprawnego komponowania obrazu, właściwego użytkowania posiadanego sprzętu fotograficznego oraz niezbędną wiedzę na temat samodzielnego przygotowania gotowych plików w komputerze. Nowo utworzona pracownia komputerowa umożliwia rzetelne przeprowadzanie zajęć warsztatowych w grupach.

Do uczestnictwa w warsztatach może przystąpić każdy chętny. Szkoła nie stawia żadnych ograniczeń wiekowych, nie ma również znaczenia jakość posiadanego sprzętu fotograficznego (szkoła zapewnia własny sprzęt w czasie trwania wszystkich zajęć praktycznych) - własny aparat przyda się jedynie podczas organizowanych plenerów.

Program obejmuje 10 lekcji czyli 25 godzin zegarowych zajęć oraz 2 plenery!
A koszt uczestnictwa to tylko 600 zł.


Szczegółowy program warsztatów znajduje się na stronie internetowej: WSF.

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Co zrobić, gdy ktoś bezprawnie wykorzysta twoje zdjęcia? Porady prawnika
Co zrobić, gdy ktoś bezprawnie wykorzysta twoje zdjęcia? Porady prawnika
W razie naruszenia praw autorskich fotografa, przysługuje mu szereg uprawnień, które mają na celu pomóc w przywróceniu stanu zgodnego z prawem. O tym, z jakich...
40
1
Jak fotografować krajobrazy radzi laureat Landscape Photographer of the Year
Jak fotografować krajobrazy radzi laureat Landscape Photographer of the Year
W Górach, w mieście, na wybrzeżu...Oto zestaw uniwersalnych wskazówek i warsztatowych porad, przygotowanych przez zawodowego fotografa krajobrazu Dave’a...
30
1
RODO w fotografii - rok po wdrożeniu
RODO w fotografii - rok po wdrożeniu
Minął ponad rok od wprowadzenia RODO w naszym kraju. Czy prowadzisz swój fotograficzny biznes zgodnie z rozporządzeniem? Oto usługa, dzięki której już nigdy nie...
11
0