Nowe terminy warsztatów Cortlandu

Autor: Marta Majewska

23 Marzec 2006
Artykuł na: minutę
W związku z ogromnym zainteresowaniem warsztatami druku atramentowego organizowanymi przez firmę Cortland, informujemy o nowych terminach spotkań. Najbliższe odbędzie się zgodnie z zapowiedzią, 29 marca, a kolejne zaplanowano na kwiecień i maj.

Wobec olbrzymiej ilości zgłoszeń, organizatorzy stanęli przed dylematem - przenieść warsztaty do sali kinowej czy utrzymać kameralny charakter spotkania, ale w kilku terminach. Cortland zdecydował się na drugie rozwiązanie, pragnąc zapewnić każdemu uczestnikowi możliwość dokładnego zapoznania się interesującymi go zagadnieniami, zadania pytań i przejrzenia wydruków.

Zaplanowano zatem trzy terminy warsztatów:

  • 29 marca, Warszawa (limit miejsc wyczerpany), od godz. 11.00
  • 10 kwietnia, Warszawa (limit miejsc wyczerpany)
  • początek maja, Warszawa (ostatnie wolne miejsca)

Zainteresowani udziałem w warsztatach druku atramentowego zarówno w Warszawie, jak i pozostałych miastach, mogą się cały czas rejestrować. Wszyscy będą bezpośrednio informowani o dostępnych terminach i miejscach prezentacji.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak dobrać kabel HDMI do filmowania i streamingu?
Jak wybrać kabel HDMI, żeby nie mieć problemów na planie i uzyskać optymalną jakość? W tym poradniku przyglądamy się odpowiednim kablom do filmowania na przykładzie oferty marki...
17
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Nadal myślisz, że najlepszym pomysłem na walentynkowe zdjęcie jest serce narysowane na zaparowanej szybie? Zobaczcie, co na ten temat ma do powiedzenia sztuczna inteligencja.
4
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Filmowo-fotograficzny świat nie mógłby istnieć bez światła. W tym artykule fotograf Piotr Werner na przykładzie lamp GlareOne 300 BiColor D pokazuje trzy filmowe ustawienia...
16
Powiązane artykuły