Podstawowy Kurs Fotografii w AF - wiosenna edycja

0
Marta Majewska
16 Marzec 2006
Artykuł na: 2-3 minuty
Akademia Fotografii zaprasza na kolejną, kwietniową edycję Podstawowego Kursu Fotografii. Przez ponad 70 godzin uczestnicy kursu będą poznawać podstawowe zagadnienia fotografii analogowej i cyfrowej. Najlepsi z nich pokażą swoje prace na wystawie zorganizowanej przez Akademię Fotografii.
Program zajęć obejmuje:
  • klasyczne tematy fotografii (portret, akt, krajobraz, martwa natura)
  • estetykę fotografii
  • fotochemię (podstawy procesu negatywowego i pozytywowego)
  • fototechnikę (światłomierze i pomiar światła, aparaty cyfrowe i analogowe, relacja migawka/przesłona, filtry- rodzaje i ich zastosowanie, oświetlenie zastane i studyjne)
  • fotografię cyfrową (systemy rejestracji i programy do obróbki obrazu)

fot. Alan Kurc, student Akademii Fotografii

W trakcie kursu główny nacisk kładziemy na praktykę - podkreśla Karolina Wendrowska, dyrektor ds. studenckich Akademii Fotografii - dlatego nasi studenci i kursanci mogą nieodpłatnie korzystać z profesjonalnie wyposażonego studia, ciemni fotograficznej, pracowni komputerowej i biblioteki, także poza godzinami programowych zajęć.

Zajęcia rozpoczynają się 1 kwietnia i będą odbywać się w każdą sobotę (z wyjątkiem 15 kwietnia) w godzinach 9.00-16.00. W sumie przewidziano 11 spotkań po 7 godzin zegarowych. Po zaliczeniu wszystkich zagadnień uczestnicy otrzymają "Dyplom ukończenia kursu fotografii", a najlepsze prace zostaną zaprezentowane na wystawie zorganizowanej przez Akademię Fotografii oraz umieszczone w galerii na stronie internetowej AF. Warto dodać, że ukończenie Podstawowego Kursu Fotografii zwalnia z egzaminów na Wydział Fotografii w Akademii Fotografii, a także z opłaty egzaminacyjnej.

Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych i rozmów kwalifikacyjnych, według kolejności zgłoszeń. Ilość miejsc, z uwagi na chęć zachowania wysokiego poziomu i komfortowych warunków nauki, jest ściśle ograniczona.

Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku szkoły przy ulicy Marszałkowskiej 3/5
w Warszawie (tel: (22) 629 09 20). Więcej informacji można znaleźć na stronie Akademii Fotografii

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Nie wiesz jaki film wybrać? Strona Filmtypes rozwieje twoje wątpliwości
Na początku przygody z fotografią analogową zorientowanie się w dostępnych materiałach i ich właściwościach może przysporzyć bólu głowy. Z pomocą przychodzi nowa...
61
0
62
0
3
0