Przedświąteczne targi fotografii artystycznej w Luksferze

Warszawska Galeria Luksfera zaprasza na przedświąteczne targi fotografii artystycznej. Podobnie jak przed rokiem, podczas "Sfery zdjęć Luks" będzie można kupić piękne i cenne współczesne polskie fotografie. Targi trwać będą od 1 do 21 grudnia 2005 roku.
Ubiegłoroczne targi fotografii artystycznej w Galerii Luksfera cieszyły się ogromną popularnością. W tym roku również na przedświąteczne zakupy warto wybrać się do Galerii.

Poza cennymi, współczesnymi fotografiami, będzie można kupić wyjątkowe plakaty, pocztówki oraz albumy i książki poświęcone fotografii.

Przedświąteczne targi w Galerii Luksfera (ul. Ząbkowska27/31) odbędą się w dniach 1 - 21 grudnia 2005 roku, od środy do piątku w godzinach 14 - 19, a w soboty i niedziele w godzinach 11 - 17. Zapraszamy.

0
Oto najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Poznaliśmy finalistów konkursu Insight Astronomy Photographer of the Year 2019
18 Cze 2019
Insight Investment Astronomy Photographer of the Year już po raz jedenasty przyznaje nagrody za najlepsze zdjęcia nocnego nieba. Zobaczcie prace tegorocznych finalistów.
0
Nieznane światy na zdjęciach laureatów National Geographic Travel Photographer of the Year 2019
17 Cze 2019
Zobacz uroki najdalszych zakątków naszej planety na zdjęciach laureatów tegorocznego National Geographic Travel Photographer of the Year.
0
Ponad 20 tys. historycznych zdjęć Bliskiego Wschodu dostępnych do pobrania za darmo
4 Cze 2019
Dziś Bliski Wschód przede wszystkim kojarzy się z wojną. Zobaczcie, jak wyglądał w czasach swojej świetności. Arab Image Foundation udostępnia kilkadziesiąt tysięcy archiwalnych zdjęć z krajów arabskich, obejmujących okres od połowy XIX wieku, aż po czasy współczesne.
1