Najbliższe kursy Agencji Putto

0
Tomasz Gutkowski
20 Czerwiec 2005
Artykuł na: 4-5 minut
{IMG|putto_czerwiecm.jpg Agencja Fotograficzna Putto zaprasza na kursy zaplanowane na najbliższy miesiąc. Są to podstawy fotografii studyjnej, podstawy fotografii cyfrowej i tradycyjnej, fotografia portretowa oraz twórczy reportaż. Na hasło "Fotopolis" nasi czytelnicy otrzymają 15% rabat.
Agencja Fotograficzna Putto zaprasza na kursy zaplanowane na najbliższy miesiąc. Są to podstawy fotografii studyjnej, podstawy fotografii cyfrowej i tradycyjnej, fotografia portretowa oraz twórczy reportaż. Na hasło "Fotopolis" nasi czytelnicy otrzymają 15% rabat.

Zdjęcie wykonane podczas warsztatów fotografii studyjnej

W najbliższym czasie Agencja Fotograficzna Putto proponuje:

Kurs: "Podstawy fotografii studyjnej"
Dla studyjnie początkujących
Krótki i konkretny kurs dla tych adeptów fotografii, którzy chcą zdobyć umiejętność fotografowania w warunkach studyjnych.
Najbliższa edycja: 24 czerwca.
Kurs składa się z 4 spotkań i trwa łącznie 11 godzin zegarowych.
Uwaga. Nie są to zajęcia podczas których 30 osób patrzy jak jedna ustawia lampę :) Podczas naszego kursu pracujemy w małej grupie (maksymalnie 6 uczestników), nastawieni oprócz teorii także na działania praktyczne - uczestnicy zajęć mają możliwość fotografowania oraz samodzielnego ustawiania świateł i akcesoriów dodatkowych. Podczas zajęć na temat oświetlania człowieka zapewniamy sympatyczną modelkę. Zajęcia prowadzi: Piotr Kubat

Kurs podstaw fotografii cyfrowej i tradycyjnej: "Podróż w stronę dobrych zdjęć" - edycja wakacyjna
Kurs dla początkujących fotografów cyfrowych i tradycyjnych.
Zajęcia zaczynamy: 28 czerwca. Kończymy jeszcze w lipcu.
Chcesz nauczyć się fotografować? Ruszaj z nami w stronę dobrych zdjęć. Spotkania trwają dwie godziny zegarowe i mają formę wykładu, który jest bogato ilustrowany zdjęciami pokazywanymi zarówno z rzutnika jak i w formie odbitek. Prezentujemy też omawiany sprzęt i akcesoria. Gwarantujemy zajęcia w małej grupie - maksymalnie 9 osób. W wersji wakacyjnej - a na taką obecnie zapraszamy - na kurs składa się: 5 wykładów i jedno spotkanie praktyczne w plenerze. Dodatkowo każdy z uczestników zajęć ma prawo do 2 godzin indywidualnych konsultacji. Ten czas można wykorzystać na zadawanie indywidualnych pytań, ocenę wykonanych zdjęć, lub zajęcia praktyczne - czyli fotografowanie. Można też poradzić się w zakresie zakupu lub wymiany sprzętu.

FOTO-FANTASMAGORIA czyli warsztat twórczego reportażu
Zapraszamy na niego po raz drugi w historii agencji. Tak jak ubiegłoroczny
odbywa się podczas Festiwalu Teatrów Ulicznych w Warszawie. Praktyczna nauka świadomej i twórczej pracy reporterskiej, fotografii z lampą błyskową i bez niej,w trudnych warunkach - nie tylko oświetleniowych.
Termin 01-05 lipca.
Warsztat obejmuje wykład teoretyczny - prezentację zdjęć, sprzętu, technik fotografowania oraz zajęcia praktyczne "w ogniu walki" podczas Festiwalu Teatrów Ulicznych w Warszawie a także spotkanie podsumowujące.
Warsztat prowadzi: Wojciech Wójtowicz.

"Człowiek w świetle dziennym i studyjnym" warsztat fotografii portretowej
Organizowany od kilku lat i drugi w tym roku.
Fotografia portretowa w plenerze i nastrojowych wnętrzach, przy świetle zastanym i przy użyciu studyjnych lamp błyskowych.
Termin: 08-10 lipca 2005
Miejsce: Urle (50 km od Warszawy)
Kolejny raz w historii naszych szkoleń, a drugi w tym roku, zapraszamy na
warsztat do pięknej, podwarszawskiej miejscowości Urle. Będziemy fotografować modelkę (portret, postać) w plenerze - bogatym w łąki, brzozowy las, rzekę, trochę drewnianych domów i przejrzyste powietrze. A także we wnętrzach starego drewnianego domu, gdzie są kaflowe piece, werandy, mnóstwo suszonych roślin... Chcielibyśmy, żeby po warsztatach każdy mógł powiedzieć, że jako fotograf potrafi i widzi dużo więcej, niż przez przyjazdem do Urli. Postaramy się też, by w ramach nauki uczestnicy mieli okazję do zrobienia jak najlepszych, najciekawszych zdjęć.

Wakacyjna promocja
Te osoby, które zapisując się na wymienione kursy i warsztaty podadzą hasło "FOTOPOLIS" otrzymują jednorazowo 15 procentowy rabat. Polecamy!!!

Wszystkie wymienione szkolenia odbywają się w Warszawie bądź w jej pobliżu.

Więcej informacji można znaleźć na www.fotoputto.com
Zgłoszenia mailem putto@fotoputto.com lub telefonicznie (22) 8511047, 0-608 131 772.

Zainteresowanych serdecznie zapraszamy

Agencja Fotograficzna Putto
ul. Chełmska 21 bud. 19.
00-724 Warszawa
www.fotoputto.com.pl
(22)8511047

16
0
3
0
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Chcesz stać się lepszym fotografem? Unikaj tych 13 błędów [WIDEO]
Nigel Danson, uznany fotograf krajobrazu, powraca z kolejnym ciekawym poradnikiem. Tym razem naświetla 13 błędów, które trzeba wyeliminować, aby wskoczyć na wyższy...
23
0