Majowe propozycje Agencji Putto

Agencja Fotograficzna "Putto" zaprasza na majowe kursy fotografii. 14 maja planowany jest całodniowy wyjazd do Arboretum (drzewa i krzewy z Dalekiego Wschodu), a w dniach 26-29 maja klasyczny kurs "Człowiek w świetle dziennym i studyjnym".
Agencja Fotograficzna "Putto" zaprasza na majowe kursy fotografii. 14 maja planowany jest całodniowy wyjazd do Arboretum (drzewa i krzewy z Dalekiego Wschodu), a w dniach 26-29 maja klasyczny kurs "Człowiek w świetle dziennym i studyjnym".

Warsztat makrofotografii i krajobrazu:

"Zapraszamy na wycieczkę do Arboretum, czyli takiego ogrodu botanicznego, w którym kolekcjonowane są drzewa i krzewy. Największe i posiadające najbogatsze zbiory w Polsce, to arboretum w Rogowie, którego specjalnością są rośliny z Dalekiego Wschodu, głównie Chin. Spośród blisko 500 gatunków drzew i krzewów tamtego regionu około 100 to pierwsze introdukcje ich do naszego kraju, tak więc nie można ich zobaczyć nigdzie indziej...

Będziemy fotografować m.in. krajobraz leśny, rośliny, kwiaty, ich fragmenty, wnętrza, światło przechodzące przez liście i wszystkie inne rzeczy jakie przyjdą nam do głowy wskutek obcowania z naturą...

Warsztat ma pozwolić Uczestnikom na doskonalenie umiejętności w zakresie:
  • fotografii krajobrazowej
  • fotografii roślin
  • makrofotografii
  • kreatywnego zastosowania zewnętrznych źródeł światła jak lampy błyskowe i pierścieniowe lampy błyskowe
  • używania akcesoriów dodatkowych jak: ekranów, statywów, niedużych tełkartonowych itp
  • twórczej pracy z głębią ostrości oraz kadrowania
  • tworzenia planu zdjęciowego, świadomej pracy z aparatem fotograficznym
  • pełniejszego wykorzystywania możliwości swojego aparatu i swoich zdolności

Jedziemy 14 maja, na cały dzień, niemalże od świtu do nocy.
Więcej informacji: http://www.fotoputto.com.pl

------------------------------------------------------------
Stała propozycja warsztatowa pt. "Człowiek w świetle dziennym i studyjnym"

"Po raz kolejny, a pierwszy w tym roku, w dniach 26 - 29 maja, zapraszamy na warsztat do pięknej miejscowości Urle pod Warszawą. Będziemy fotografować modelkę (portret, jak i całą postać) w plenerze - bogatym w łąki, brzozowy las, rzekę, trochę drewnianych domów i przejrzyste powietrze. A także we wnętrzach starego drewnianego domu, gdzie są kaflowe piece, werandy, mnóstwo suszonych roślin...

Zapraszamy na nie zarówno osoby początkujące, jak i fotografów zaawansowanych. Forma prowadzenia zajęć pozwala na dostosowanie poziomu ćwiczeń do potrzeb i możliwości poszczególnych uczestników, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie, pod warunkiem, że lubi i chce fotografować.

Podczas zajęć głównie fotografujemy. Zależy nam na tym, by każdy mógł popracować z aparatem, ucząc się jednocześnie potrzebnych mu rzeczy. Czy będą to zasady pomiaru światła, praca z modelem, perspektywą i inne szczegóły techniczne, czy też po prostu poszukiwanie własnych form wyrazu, będzie wynikać z potrzeb i możliwości poszczególnych uczestników. W ramach imprezy przewidziane jest minimum 6 godz. nauki dziennie, dodatkowo planujemy m.in. konsultacje i pokazy slajdów. Chętnych zapraszamy do zabrania i prezentacji swoich prac w postaci odbitek lub diapozytywów.

Uwaga. Ilość miejsc ograniczona. Zapisy kończymy 20 maja!"

Więcej informacji: http://www.fotoputto.com.pl
2
0
0
Nadchodzi film o kultowym fotografie Robercie Mapplethorpie. Zobaczcie zwiastun
9 Sty 2019
Jeden z najbardziej znanych i kontrowersyjnych fotografów XX wieku doczekał się fabularnego filmu biograficznego. Premiera już wiosną.
0