eugallery.org Wirtualną Galerią Europy

Wirtualna Galeria Europy eugallery.org to międzynarodowy projekt otwartej galerii, w której prezentowane będą zdjęcia o tematyce europejskiej. Oficjalne otwarcie nastąpi 30 kwietnia, ale już teraz można przysyłać swoje propozycje. Plany na przyszłość są bardzo ambitne.
Wirtualna Galeria Europy eugallery.org to międzynarodowy projekt otwartej galerii, w której prezentowane będą zdjęcia o tematyce europejskiej. Oficjalne otwarcie nastąpi 30 kwietnia, ale już teraz można przysyłać swoje propozycje. Plany na przyszłość są bardzo ambitne.

Informacja autorów projektu

eugallery.org to galeria, która udostępniać będzie swoją wirtualną przestrzeń wystawienniczą dla prezentacji zdjęć o tematyce europejskiej. Ekspozycja będzie się zmieniać co tydzień (docelowo codziennie), za każdym razem będą to prace łączące specyfikę europejskiego kręgu kulturowego z indywidualną wrażliwością konkretnego fotografa.

Oficjalne otwarcie eugallery.org nastąpi 30.04 br. Zdjęciom towarzyszyć będą noty dotyczące autorów i linki odsyłające do stron, na których będzie można dowiedzieć się więcej o organizacjach, miejscach szczególnie bliskich danemu artyście. Obok prac Europejczyków będą się pojawiać fotografie mieszkańców innych kontynentów. Wszystkie prezentować będą Europę, za każdym razem widzianą jednak inaczej, przez pryzmat różnych religii, światopoglądów i doświadczeń.

Strona będzie dostępna i docelowo codziennie redagowana w 23 językach. Poza działalnością wystawienniczą eugallery.org będzie ogłaszać konkursy tematyczne i organizować inne nieszablonowe wydarzenia.

Każdy kto fotografuje już teraz może zgłosić swoje prace. Po zakwalifikowaniu pojawią się na "e-ścianie" Wirtualnej Galerii Europy, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać. Szczegółowych informacji można uzyskać na stronie www.eugallery.org lub pisząc pytania na gallery@eugallery.org.

Ku wzajemnej inspiracji i lepszemu zrozumieniu, z przyjemnością dzielenia się własną wizją artystyczną, prezentowany będzie zupełnie nowy obraz Europy, pełen treści i znaczeń, wykraczających daleko poza warstwę wizualną.
1
1
0
0