Warsztaty z Aktu w Klubie OKO

0
Marta Sinior
25 Marzec 2005
Artykuł na: 4-5 minut
W dniach 23-24 kwietnia w krakowskim Klubie OKO, odbędą się warsztaty fotograficzne poświęcone tematyce aktu. Do poprowadzenia zajęć zaproszono znanego artystę, autora niedawno wydanego albumu Akt, Wacława Wantucha.

W dniach 23-24 kwietnia w krakowskim Klubie OKO, odbędą się warsztaty fotograficzne poświęcone tematyce aktu. Do poprowadzenia zajęć zaproszono znanego artystę, autora niedawno wydanego albumu Akt, Wacława Wantucha.

Kobiece ciało jest źródłem nieustannej inspiracji w twórczości Wacława Wantucha. Jego czarno-białe fotografie są estetyczne i nastrojowe dzięki skromnemu i delikatnemu oświetleniu. Ukazuje piękno kobiecego ciała, jednocześnie bawi się jego formą, nie przestając w poszukiwaniu jego nowego oblicza. O artyście możesz dowiedzieć się więcej z wywiadu przeprowadzonego przez Martę Majewską i Michała Sułkiewicza czy oglądając zdjęcia publikowane dotąd jedynie w magazynie Fotopolis.

Wacław Wantuch w swojej pracy artystycznej posługuje się aparatem cyfrowym. Na zdjęciach zrobionych przez siebie podczas warsztatów, zaprezentuje twórcze możliwości wykorzystania techniki komputerowej przy fotografowaniu aktu.

Plan dwudniowych warsztatów w Klubie OKO przedstawia się następująco:

sobota (23 kwietnia)- Pierwszego dnia odbędzie się sesja w profesjonalnym studio fotograficznym. Wacław Wantuch omówi różne aspekty pracy z modelką w celu osiągnięcia jak najlepszego efektu artystycznego. Po wstępnym wprowadzeniu i pokazie, uczestnicy sesji sami fotografują.

Rozpoczęcie zajęć nastąpi o godzinie 11 w Studio Hagnes przy ul. Zamkowej 5 (wejście od Al. Konopnickiej); tel. (012) 266 62 07.

niedziela (24 kwietnia)- Na drugi dzień zaplanowano przegląd portfolia uczestników oraz zdjęć powstałych podczas sesji sobotniej. Zajęcia odbędą się w ClubOKOcafe przy ul. Węgierskiej 1;tel. (12) 423 59 79, Kraków.

Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów.

Koszt fotowarsztatów wynosi 300zł od osoby. W cenę wliczono koszt wynajęcia profesjonalnej modelki oraz wywołanie jednego filmu w procesie C-41 wraz z wglądówkami.

Wpłaty można dokonywać w clubOKOcafe (ul. Węgierska 1, Kraków) codziennie w godzinach 12-22.

lość miejsc ograniczona!

Do udziału w sesji zapraszane są osoby posiadające pewne doświadczenie w fotografowaniu człowieka.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: (12) 423 59 79, 600 461 571 lub pod adresem e-mail majka.hm@plusnet.pl

Czytaj także:

Relacja z warsztatów przeprowadzonych przez Wacława Wantucha

Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Brak gimbala to nie problem. Zobacz, jak wykonać smartfonowe rigi z rzeczy codziennego użytku
Zapragnąłeś filmowych ujęć, ale nie stać cię na gimbal? Przy odrobinie zacięcia poradzisz sobie z tym, co masz pod ręką.
8
0
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Photography Life udostępnia wszystkie swoje kursy za darmo
Jeśli w okresie epidemii ciągle mało wam nauki, mamy dla was kolejną porcję przystępnie podanej, użytecznej wiedzy. Kursy Photography Life to świetny punkt zaczepienia...
43
0
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Wstęp do makrofotografii kuchennej. Twórz ciekawe obrazy bez wychodzenia z domu
Przedmioty wokół nas można pogrupować na te interesujące od razu i te, które stają się piękne w obiektywie makro. Dzisiaj sprawdzimy, jak rzeczy zwykłe, które każdy z...
71
1