Warsztaty z Aktu w Klubie OKO

W dniach 23-24 kwietnia w krakowskim Klubie OKO, odbędą się warsztaty fotograficzne poświęcone tematyce aktu. Do poprowadzenia zajęć zaproszono znanego artystę, autora niedawno wydanego albumu Akt, Wacława Wantucha.
W dniach 23-24 kwietnia w krakowskim Klubie OKO, odbędą się warsztaty fotograficzne poświęcone tematyce aktu. Do poprowadzenia zajęć zaproszono znanego artystę, autora niedawno wydanego albumu Akt, Wacława Wantucha.

Kobiece ciało jest źródłem nieustannej inspiracji w twórczości Wacława Wantucha. Jego czarno-białe fotografie są estetyczne i nastrojowe dzięki skromnemu i delikatnemu oświetleniu. Ukazuje piękno kobiecego ciała, jednocześnie bawi się jego formą, nie przestając w poszukiwaniu jego nowego oblicza. O artyście możesz dowiedzieć się więcej z wywiadu przeprowadzonego przez Martę Majewską i Michała Sułkiewicza czy oglądając zdjęcia publikowane dotąd jedynie w magazynie Fotopolis.

Wacław Wantuch w swojej pracy artystycznej posługuje się aparatem cyfrowym. Na zdjęciach zrobionych przez siebie podczas warsztatów, zaprezentuje twórcze możliwości wykorzystania techniki komputerowej przy fotografowaniu aktu.

Plan dwudniowych warsztatów w Klubie OKO przedstawia się następująco:
sobota (23 kwietnia)- Pierwszego dnia odbędzie się sesja w profesjonalnym studio fotograficznym. Wacław Wantuch omówi różne aspekty pracy z modelką w celu osiągnięcia jak najlepszego efektu artystycznego. Po wstępnym wprowadzeniu i pokazie, uczestnicy sesji sami fotografują.
Rozpoczęcie zajęć nastąpi o godzinie 11 w Studio Hagnes przy ul. Zamkowej 5 (wejście od Al. Konopnickiej); tel. (012) 266 62 07.
niedziela (24 kwietnia)- Na drugi dzień zaplanowano przegląd portfolia uczestników oraz zdjęć powstałych podczas sesji sobotniej. Zajęcia odbędą się w ClubOKOcafe przy ul. Węgierskiej 1;tel. (12) 423 59 79, Kraków.
Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów.

Koszt fotowarsztatów wynosi 300zł od osoby. W cenę wliczono koszt wynajęcia profesjonalnej modelki oraz wywołanie jednego filmu w procesie C-41 wraz z wglądówkami.
Wpłaty można dokonywać w clubOKOcafe (ul. Węgierska 1, Kraków) codziennie w godzinach 12-22.
lość miejsc ograniczona!

Do udziału w sesji zapraszane są osoby posiadające pewne doświadczenie w fotografowaniu człowieka.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: (12) 423 59 79, 600 461 571 lub pod adresem e-mail majka.hm@plusnet.pl

Czytaj także:
Relacja z warsztatów przeprowadzonych przez Wacława Wantucha
1
0
2
1