Sigma Road Show 2004

K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma.
K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 (wraz z niesamowitym oprogramowaniem Sigma Photo Pro 2.0) i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma. Szczególnej uwadze polecamy tu serię zachwalanych obiektywów EX. Pokaz praktyczny aparatów odbędzie się w plenerze, a zdjęcia będzie można wydrukować na drukarce fotograficznej by samodzielnie ocenić efekty.

Osoby zainteresowane najnowszymi osiągnięciami w fotografii - nie tylko cyfrowej - nie powinny ominąć takiej okazji. Road Show 2004 potrwa przez cały tydzień, a specjaliści od sprzętu cyfrowego odwiedzą 6 miast w całej Polsce. Aby wejść na pokaz trzeba pofatygować się do jednego z wymienionych niżej sklepów fotograficznych i otrzymać zaproszenie. Lista miejsc na trasie Road Show 2004:

07.09 - Warszawa, MAGMA, Al. Armii Ludowej 15
08.09 - Bydgoszcz, JABO, ul. Gałczyńskiego 19A
09.09 - Gdynia, MAT, ul. Władysława IV 47
10.09 - Poznań, FOTO-DURA, ul. Ratajczaka 32
11.09 - Wrocław. FOTO-MASTER, ul Odrzańska 24-29/2
12.09 - Kraków, BIG FOX, ul. Karmelicka 28/10
1
0
Young Poland 2019 - oto najlepsze zdjęcia młodych polskich fotografów z konkursu Grand Press Photo
17 Maj 2019
Young Poland to specjalna sekcja konkursu GPP, kierowana do twórców, którzy nie ukończyli jeszcze 26 roku życia. Zobaczcie, jakie zdjęcie podbiły w tym roku serca jurorów.
2
Poznaliśmy laureatów Grand Press Photo 2019. Zobacz najlepsze polskie zdjęcia prasowe minionego roku
16 Maj 2019
Tegoroczna edycja najważniejszego polskiego konkursu fotografii prasowej Grand Press Photo dobiegła końca. Oto najlepsze zdjęcia polskich fotoreporterów.
8