Sigma Road Show 2004

K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma.
K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 (wraz z niesamowitym oprogramowaniem Sigma Photo Pro 2.0) i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma. Szczególnej uwadze polecamy tu serię zachwalanych obiektywów EX. Pokaz praktyczny aparatów odbędzie się w plenerze, a zdjęcia będzie można wydrukować na drukarce fotograficznej by samodzielnie ocenić efekty.



Osoby zainteresowane najnowszymi osiągnięciami w fotografii - nie tylko cyfrowej - nie powinny ominąć takiej okazji. Road Show 2004 potrwa przez cały tydzień, a specjaliści od sprzętu cyfrowego odwiedzą 6 miast w całej Polsce. Aby wejść na pokaz trzeba pofatygować się do jednego z wymienionych niżej sklepów fotograficznych i otrzymać zaproszenie. Lista miejsc na trasie Road Show 2004:

07.09 - Warszawa, MAGMA, Al. Armii Ludowej 15
08.09 - Bydgoszcz, JABO, ul. Gałczyńskiego 19A
09.09 - Gdynia, MAT, ul. Władysława IV 47
10.09 - Poznań, FOTO-DURA, ul. Ratajczaka 32
11.09 - Wrocław. FOTO-MASTER, ul Odrzańska 24-29/2
12.09 - Kraków, BIG FOX, ul. Karmelicka 28/10
 
Komentarze
Polecane artykuły
Polacy wśród finalistów Urban Photo Awards 2018. Zobaczcie nagrodzone zdjęcia
20 Wrz 2018
Międzynarodowy konkurs fotografii miejskiej Urban 2018 wchodzi w fazę finałową. Poznaliśmy nagrodzone cykle i nazwiska finalistów sekcji pojedynczej. Wśród nich znalazło się aż 5 Polaków.
0
Leica Oskar Barnack Award 2018 - oto zwycięskie prace
18 Wrz 2018
Poznaliśmy wyniki jednego z najbardziej prestiżowych konkursów poświęconych fotografii dokumentalnej. Tegoroczną nagrodę główną Leica Oskar Barnack Award otrzymał belgijski fotograf Max Pinckers. Natomiast wyróżnienie dla wschodzącego talentu powędrowało w ręce pochodzącej z Rosji Mary Gelman. Niestety w tym roku na podium zabrakło Polaków.
1
Fotografia przyrodnicza na luzie. Oto najlepsze zdjęcia z konkursu Comedy Wildlife Photography Awards 2018
17 Wrz 2018
Naturze nie brakuje poczucia humoru! Jeśli nie wierzycie, zobaczcie zdjęcia finalistów konkursu Comedy Wildlife Photography Awards, który od 4 lat nagradza najzabawniejsze zdjęcia przyrodnicze.
1
Eduardo Asenjo Matus: “Na zdjęciach staram się pokazać swoją rzeczywistość”
12 Wrz 2018
Przed wejściem do świata fotografii Chilijczyk Eduardo Asenjo Matus zajmował się malarstwem, ale wkrótce w jego domu zaczęło brakować już ścian do powieszenia obrazów. Dziś jako fotograf mierzy się ze swoją chorobą, starając się opowiedzieć o niej za pomocą zdjęć.
0