Sigma Road Show 2004

K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma.
K-Consult we współpracy z firmą Kodak Polska organizuje cykl pokazów najnowszych lustrzanek, obiektywów i akcesoriów marki Sigma, Kodak i Lexar. Największymi atrakcjami są Sigma SD10 (wraz z niesamowitym oprogramowaniem Sigma Photo Pro 2.0) i Kodak DCS Pro SLR (oba mocowania!). Można przyjść ze swoim aparatem i wypróbować całą gamę obiektywów Sigma. Szczególnej uwadze polecamy tu serię zachwalanych obiektywów EX. Pokaz praktyczny aparatów odbędzie się w plenerze, a zdjęcia będzie można wydrukować na drukarce fotograficznej by samodzielnie ocenić efekty.

Osoby zainteresowane najnowszymi osiągnięciami w fotografii - nie tylko cyfrowej - nie powinny ominąć takiej okazji. Road Show 2004 potrwa przez cały tydzień, a specjaliści od sprzętu cyfrowego odwiedzą 6 miast w całej Polsce. Aby wejść na pokaz trzeba pofatygować się do jednego z wymienionych niżej sklepów fotograficznych i otrzymać zaproszenie. Lista miejsc na trasie Road Show 2004:

07.09 - Warszawa, MAGMA, Al. Armii Ludowej 15
08.09 - Bydgoszcz, JABO, ul. Gałczyńskiego 19A
09.09 - Gdynia, MAT, ul. Władysława IV 47
10.09 - Poznań, FOTO-DURA, ul. Ratajczaka 32
11.09 - Wrocław. FOTO-MASTER, ul Odrzańska 24-29/2
12.09 - Kraków, BIG FOX, ul. Karmelicka 28/10

1
0
0
0