Ósme dni otwarte w ProfiLabie

Warszawski ProfiLab zaprasza na ósmą już edycję dni otwartych fotografii cyfrowej, która odbędzie się w dniach 23-25 czerwca. Wracamy do laboratorium przy placu Mirowskim 14. Prezentacje sprzętu będą miały wspólny temat: "czy masz już aparat na wakacje?".
Warszawski ProfiLab zaprasza na ósmą już edycję dni otwartych fotografii cyfrowej, która odbędzie się w dniach 23-25 czerwca. Wracamy do laboratorium przy placu Mirowskim 14. Prezentacje sprzętu będą miały wspólny temat: "czy masz już aparat na wakacje?".

W czasie trwania imprezy można będzie obejrzeć i wypróbować wiele cyfrówek Kodaka, Olympusa, Fuji, Nikona i Canona. Szczególny nacisk zostanie położony na produkty Olympusa (prezentacje 23 czerwca), Fuji (24 czerwca) i Kodaka (25 czerwca), ale do dyspozycji uczestników zostaną oddane wszystkie aparaty z oferty ProfiLabu. Jak zwykle na gości czekają konkursy, atrakcyjne promocje i eksperci miesięcznika "Fotografia cyfrowa".

Ósme dni otwarte będą miały miejsce w laboratorium przy placu Mirowskim 14, w godzinach 10.00-19.00 i potrwają od 23 do 25 czerwca.

Poniżej zamieszczamy treść zaproszenia wystosowanego przez Cezarego Maleja, przedstawiciela ProfiLabu.

Kolejna edycja prezentacji aparatów cyfrowych - dni otwarte w Profilabie.

...czy masz już aparat na wakacje? - te prezentacje dedykujemy wszystkim, którzy jeszcze zastanawiają się na jakim sprzęcie utrwalić wakacyjne wycieczki. W tych dniach oddamy do dyspozycji naszych Klientów wszystkie aparaty cyfrowe dostępne w ofercie handlowej ProfiLabu. Tradycyjnie zdjęcia testowe gratis, konkurs wiedzy fotograficznej. Zwracam, szczególną uwagę na promocję wybranych usług fotograficznych, ważną tylko w czasie prezentacji.
1
1
0
0