Stabilizowane superzoomy - część 1, Sigma 18-125 mm F3.8-5.6 DC OS HSM

Ostatnie cykle naszych testów optyki dotyczyły teleobiektywów, czas więc na odmianę. Zajmiemy się superzoomami, czyli obiektywami bardzo uniwersalnymi, zakresem ogniskowych sięgającymi od szerokiego kąta daleko w przedział tele. Zdecydowaliśmy się opisać trzy takie konstrukcje, wszystkie przeznaczone do współpracy z niepełnoklatkowymi lustrzankami cyfrowymi, a posiadające wspólną cechę: obecność systemu stabilizacji obrazu. Zaczniemy od tegorocznej nowości Sigmy, zooma 18-125 mm F3.8-5.6 DC OS HSM, potem przyjdzie kolej na bardziej wydłużony obiektyw tego samego producenta, 18-200 mm F3.5-6.3 DC OS HSM, a na koniec weźmiemy na warsztat VR-Nikkora AF-S 18-200 mm F3.5-5.6G IF-ED. Zapraszamy do lektury.
Zdjęcia przykładowe














































































słowa kluczowe:
Komentarze
Polecane artykuły
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0
Obiektyw do zadań specjalnych, czyli Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro i powiększenie 5:1 w praktyce
20 Mar 2019
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro to jedno z niewielu specjalistycznych szkieł kierowanych do miłośników ekstremalnych powiększeń na rynku. Jest przy tym konstrukcją znacznie nowszą i tańszą od swojego konkurenta. Zobaczcie, na co je stać.
6
Galeria zdjęć w twoim salonie? Oto przyjazne dla portfela wydruki, dzięki którym stworzysz prywatną wystawę
6 Mar 2019
Dostępność usług drukowania takich jak MojObraz.pl pozwala nam stworzyć z salony własną salę wystawową. Przyjazne portfelowi, szybkie i łatwe z punktu widzenia klienta - nie ma powodu, dla którego nie warto by było spróbować.
0