Tamron 28-75 mm f/2.8 Di III RXD - zdjęcia przykładowe

Tamron 28-75 mm f/2.8 Di III RXD - zdjęcia przykładowe

Czy Tamron 28-75 mm f/2.8 Di III RXD to mocne wejście producenta w system Sony E i ukłon w stronę zawodowców? Zobaczcie zdjęcia przykładowe.

Podczas premiery Tamron 28-75 mm f/2.8 Di III RXD usłyszeliśmy, że ten model ma zachwycić nas wyjątkową jakością dostarczanego obrazu i oferować bardzo plastyczne rozmycie obrazu. Pomoże w tym układ optyczny, który zbudowano na bazie 15 soczewek w 12 grupach. Spośród nich 3 to soczewki asferyczne, a dwie wykonano ze szkła o obniżonym współczynniku dyspersji, które gwarantować mają ostrość na całej powierzchni kadru oraz doskonale zminimalizować dystorsję i aberracje. Poza tym elementy pokryte zostały autorską powłoką antyrefleksyjną BBAR, które zapobiegać mają powstawaniu odbłysków i flar w przypadku pracy pod słońce. Przednia soczewka otrzymała zaś powłokę fluorynową, która ułatwi utrzymanie szkła w czystości. Zamocujemy na nią filtry o średnicy 67 mm. Obiektyw jest już dostępny w sprzedaży w cenie 3700 zł. Poniżej prezentujemy zdjęcia przykładowe, które wykonaliśmy Sony A7R III.

Zdjęcia przykładowe

1/1600s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/4000s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 50 mm

1/2000s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/320s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 68 mm

1/160s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/1250s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/80s, f/2.8, ISO 320, ogniskowa: 75 mm

1/160s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/3200s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/3200s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/640s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/800s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 50 mm

1/1250s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/640s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/1600s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/640s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/1600s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/500s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/800s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 50 mm

1/320s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 35 mm

1/160s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/800s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/30s, f/22, ISO 200, ogniskowa: 28 mm

1/125s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/250s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 28 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/400s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/200s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/100s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/50s, f/11, ISO 100, ogniskowa: 28 mm

1/40s, f/16, ISO 160, ogniskowa: 28 mm

1/40s, f/22, ISO 320, ogniskowa: 28 mm

Zakres przysłon - ogniskowa 75 mm

1/800s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/400s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/200s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/100s, f/8, ISO 100, ogniskowa: 75 mm

1/80s, f/11, ISO 160, ogniskowa: 75 mm

1/80s, f/16, ISO 320, ogniskowa: 75 mm

1/80s, f/22, ISO 500, ogniskowa: 75 mm

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Polecane artykuły
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0