Test aparatu Sony Cyber-shot DSC-P200

mmi
13 Kwi 2005
Sony DSC-P200 to kolejny przedstawiciel uznanej już serii 'P', którego bezpośredni poprzednik był pierwszym amatorskim kompaktem o 7-megapikselowej rozdzielczości obrazu. Prezentowany dziś aparat poza wyśrubowanym sensorem oferuje także 3-krotny obiektyw marki Carl Zeiss oraz nowy, 2-calowy ekran podglądu. Zapraszamy do lektury testu najnowszego przedstawiciela tej popularnej linii.
1. WSTĘP
Sony DSC-P200 to kolejny przedstawiciel uznanej już serii 'P', którego bezpośredni poprzednik był pierwszym amatorskim kompaktem o 7-megapikselowej rozdzielczości obrazu. Prezentowany dziś aparat poza wyżyłowanym sensorem oferuje także 3-krotny obiektyw marki Carl Zeiss oraz nowy, 2-calowy ekran podglądu. Zapraszamy do lektury testu najnowszego przedstawiciela tej popularnej linii.

Sony Cyber-shot DSC-P200

Sony Cyber-shot P200 to kontynuacja niezwykle udanej serii 'P'. Przypomnijmy, iż poprzednik testowanego aparatu (model P150) był pierwszym na rynku przedstawicielem amatorskiej klasy, który wyposażony został w przetwornik o wyśrubowanej 7-megapikselowej rozdzielczości. Obecnie poza delikatną zmianą stylistyczną wraz Cyber-shotem P200 wprowadzono także nowy, 2-calowy monitor podglądu, punktowy pomiar ostrości, centralnie ważony pomiar światła oraz manualny (pomiarowy) profil balansu bieli. Ponadto aparat przejął oczywiście po swoich poprzednikach wszystkie charakterystyczne dla nich cechy, które pozwoliły im odnieść taki sukces na rynku aparatów amatorskich. Przede wszystkim chodzi oczywiście o zastosowany układ optyczny typu Vario-Tessar sławetnej marki Carl Zeiss oraz nie mniej już znaną (w kręgach konsumenckiej fotografii cyfrowej) technologię o nazwie Real Imaging Processor. Czy zatem pomyślano o wszystkim? Zapraszamy do lektury testu, który podzieliliśmy na następujące części:
  1. Wstęp
  2. Specyfikacja
  3. Budowa i funkcje przycisków
  4. Cyber-shot P200 w teorii
  5. Cyber-shot P200 w praktyce
  6. Jakość zdjęć
  7. Podsumowanie i ocena
  8. Zdjęcia przykładowe


 
 
Komentarze
Polecane artykuły
Czy filmy małoobrazkowe sprawdzą się we współczesnej fotografii krajobrazu?
18 Wrz 2018
Aparaty analogowe dają możliwość niedrogiego rozpoczęcia przygody z bardziej świadomym fotografowaniem. Czy jednak w obecnych czasach film nadal może konkurować z cyfrą pod względem jakości obrazu?
1
Panasonic GH5, GH5S i G9 - mistrzowskie trio
28 Sie 2018
Linia topowych korpusów Panasonic to dziś propozycja zarówno dla wymagających filmowców jak i profesjonalnych fotografów. Przyglądamy się bliżej flagowym modelom.
0
“Każde spotkanie z nimi jest wspaniałym przeżyciem”. O fotografowaniu niedźwiedzi opowiada Marcin Dobas
10 Sie 2018
Fotografia dzikich zwierząt to nie sport dla wybranych. Zapierające dech w piersiach ujęcia natury są w zasięgu większości z nas. Trzeba tylko dobrze się przygotować, planować i wiedzieć gdzie szukać interesujących nas osobników. O tym, jak fotografować dzikie niedźwiedzie opowiada fotograf i podróżnik, Marcin Dobas.
0
Notebook z górnej półki czy budżetowy monitor graficzny? O to, co lepiej sprawdzi się w edycji zdjęć zapytaliśmy eksperta
31 Lip 2018
Czy dobry notebook jest wystarczający do zawodowej pracy fotograficznej? Jak wypada w zestawieniu z najtańszymi na rynku monitorami graficznymi?  Na co zwracać uwagę przy wyborze monitora? Zapytaliśmy o to eksperta, Radka Witana ze sklepu Wzorniki.eu.
0