Test aparatu Sony Cyber-shot DSC-P200

mmi
13 Kwi 2005
Sony DSC-P200 to kolejny przedstawiciel uznanej już serii 'P', którego bezpośredni poprzednik był pierwszym amatorskim kompaktem o 7-megapikselowej rozdzielczości obrazu. Prezentowany dziś aparat poza wyśrubowanym sensorem oferuje także 3-krotny obiektyw marki Carl Zeiss oraz nowy, 2-calowy ekran podglądu. Zapraszamy do lektury testu najnowszego przedstawiciela tej popularnej linii.
1. WSTĘP
Sony DSC-P200 to kolejny przedstawiciel uznanej już serii 'P', którego bezpośredni poprzednik był pierwszym amatorskim kompaktem o 7-megapikselowej rozdzielczości obrazu. Prezentowany dziś aparat poza wyżyłowanym sensorem oferuje także 3-krotny obiektyw marki Carl Zeiss oraz nowy, 2-calowy ekran podglądu. Zapraszamy do lektury testu najnowszego przedstawiciela tej popularnej linii.

Sony Cyber-shot DSC-P200

Sony Cyber-shot P200 to kontynuacja niezwykle udanej serii 'P'. Przypomnijmy, iż poprzednik testowanego aparatu (model P150) był pierwszym na rynku przedstawicielem amatorskiej klasy, który wyposażony został w przetwornik o wyśrubowanej 7-megapikselowej rozdzielczości. Obecnie poza delikatną zmianą stylistyczną wraz Cyber-shotem P200 wprowadzono także nowy, 2-calowy monitor podglądu, punktowy pomiar ostrości, centralnie ważony pomiar światła oraz manualny (pomiarowy) profil balansu bieli. Ponadto aparat przejął oczywiście po swoich poprzednikach wszystkie charakterystyczne dla nich cechy, które pozwoliły im odnieść taki sukces na rynku aparatów amatorskich. Przede wszystkim chodzi oczywiście o zastosowany układ optyczny typu Vario-Tessar sławetnej marki Carl Zeiss oraz nie mniej już znaną (w kręgach konsumenckiej fotografii cyfrowej) technologię o nazwie Real Imaging Processor. Czy zatem pomyślano o wszystkim? Zapraszamy do lektury testu, który podzieliliśmy na następujące części:
  1. Wstęp
  2. Specyfikacja
  3. Budowa i funkcje przycisków
  4. Cyber-shot P200 w teorii
  5. Cyber-shot P200 w praktyce
  6. Jakość zdjęć
  7. Podsumowanie i ocena
  8. Zdjęcia przykładowe


Komentarze
Polecane artykuły
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0