Akcja społeczna Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji

Fundacja Active City zaprasza wszystkim pasjonatów fotografii do udziału w wystawie oraz w ogólnopolskim konkursie fotograficznym. Głównym celem akcji jest popularyzacja działań Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji oraz zasilenie jej konta środkami na działalność statutową.
Zupełnie przypadkiem spotkaliśmy Joannę i Martę, zajmujące się działalnością charytatywną. Od słowa do słowa narodził się pomysł akcji, mającej na celu popularyzację działań Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji. Cały dochód z akcji ma wspomóc działalność Fundacji. Wszystko po to, by dzieci miały szansę zobaczyć inny, lepszy świat.



Wystawa

Pierwsza część całej akcji to wystawa fotografii wykonanych przez uczestników pleneru fotograficznego, zorganizowanego przez Pawła Dumę, profesjonalnego fotografa i wykładowcę fotografii. Prace będą prezentowane do 5 sierpnia na terenie Bulwaru Nadmorskiego przy porcie rybackim w Helu. W kawiarni Coffee Singidunum uruchomione jest stoisko Fundacji, w którym w formie pocztówek i plakatów sprzedawane są prezentowane na wystawie zdjęcia. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na działalność Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji. Sprzedaż pocztówek będzie kontynuowana także po zakończeniu wystawy.

Konkurs "Foto Lato"

Druga część, to Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny "Foto Lato", który potrwa do 31 lipca. Konkurs odbywa się w internecie, a prace można przesyłać tylko w formie elektronicznej. Uczestnicy i pozostali internauci mogą aktywnie uczestniczyć w wyborze prac, głosując na najlepsze z nich na stronach konkursowych: www.e-cyfrowe.pl/fotolato.
Finałem konkursu będzie wystawa nagrodzonych fotografii. Zdjęcia te, za zgodą autorów (podobnie jak prace uczestników pleneru) sprzedawane będą w formie pocztówek i plakatów, celem pozyskania środków na działalność Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji.

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj

Otwarcie pierwszej wystawy i ogłoszenie konkursu oraz drugiej z ogłoszeniem wyników odbywają się w formie imprez połączonych z promocją działań Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji, konkursami z nagrodami i promocją pocztówek i plakatów.

Termin przesyłania prac do 31 sierpnia 2005!

Miejsce

Wystawy i imprezy im towarzyszące odbywają się w Helu, na Bulwarze Nadmorskim przy Porcie Rybackim, w kawiarni Coffee Singidunum, prowadzonej przez firmę Active Partners s.c. Akcja ma zasięg ogólnopolski ze względu na zasięg konkursu fotograficznego oraz... turystów przebywających nad Bałtykiem.

Otwarcie wystawy prac nagrodzonych oraz ogłoszenie wyników: 5 sierpnia 2005 roku w Kawiarnii Coffee Singidunum mieszczącej się na Bulwarze Nadmorskim przy porcie rybackim na Helu.


Więcej na temat Fundacji Active City - Centrum Rozwoju i Edukacji dostępnych jest na stronie: www.active-city.org.


Komentarze
Polecane artykuły
Tenba Fulton 14L - test plecaka
21 Maj 2019
Nowa linia Fulton to miejskie plecaki fotograficzne dla osób, które oprócz sprzętu chcą zabrać także rzeczy codziennego użytku i akcesoria, a przy tym zadbać o bezpieczeństwo i dobrze się prezentować. Sprawdzamy czy rzeczywiście spełniają te oczekiwania.
1
Panasonic Lumix S1 - test aparatu
6 Maj 2019
Lumix S1 to tańszy model z zaprezentowanego niedawno duetu pełnoklatkowych bezlusterkowców Panasonika. Z matrycą o mniejszej rozdzielczości, ale z bardziej rozwiniętym trybem filmowym, ma przyciągać szerokie rzesze profesjonalistów szukających uniwersalnego i niezawodnego body. Sprawdźmy, czy podstawowa pełna klatka Lumix ma szansę spełnić ich oczekiwania!
0
Canon EOS 250D - pierwsze wrażenia
10 Kwi 2019
EOS 250D to nowy reprezentant “najmniejszej lustrzankowej serii na rynku”, która łączy niewielkie gabaryty z przystępną ceną i możliwościami skrojonymi pod kątem początkujących fotografów i świadomych amatorów. Co skrywa przed nami najnowsza konstrukcja?
10
Panasonic Lumix S1R - test aparatu
9 Kwi 2019
Lumix S1R - jak twierdzi producent - ma być odpowiedzią na potrzeby wymagających profesjonalistów. Jednak czy tak jest w istocie i czy pierwsza pełna klatka Panasonic odbierze klientów konkurencji? Przekonajmy się!
12