Nikon zmienia logo

0
Łukasz Kacperczyk
22 Marzec 2003
Artykuł na: 2-3 minuty
Nikon przedstawił właśnie swoje nowe oficjalne logo. Co prawda zmiany w stosunku do słynnego już czarnego napisu na żółtym tle są kosmetyczne, ale jak zapewniają przedstawiciele potentata w pełni oddają politykę firmy, która nie ogląda się za siebie i odważnie kroczy ku przyszłości.
Nikon przedstawił właśnie swoje nowe oficjalne logo. Co prawda zmiany w stosunku do słynnego już czarnego napisu na żółtym tle są kosmetyczne, ale jak zapewniają przedstawiciele potentata w pełni oddają politykę firmy, która nie ogląda się za siebie i odważnie kroczy ku przyszłości.

Wciąż jeszcze aktualne logo Nikona - czy znajome niebieskie paski po bokach także odejdą do przeszłości?


Czarny napis na żółtym tle pozostał, ale dodano do niego "promienie", które mają symbolizować przyszłość i "wyrażać misję Nikona". Firma chce w ten sposób podkreślić swoje zaangażowanie w fotograficzny "wyścig zbrojeń" i pokazać, że zamierza walczyć na rynku cyfrowym. Nowy symbol ma odzwierciedlać szacunek dla tradycji, ale jednocześnie zaznaczyć fakt, że Nikon jest przygotowany na wyzwania, które niesie "nowa era" fotografii. Kolor żółty symbolizuje pasję i wszechstronność a czarny to zaufanie i lojalność.

Nowe, ulepszone (?) logo Nikona.


Nowe logo zacznie obowiązywać z dniem 1 kwietnia tego roku. Nie da się ukryć, że jest to dość ciekawe posunięcie marketingowe, ale prawdopodobnie użytkownicy systemu Nikona bardziej ucieszyliby się z cyfrowej lustrzanki, która mogłaby rywalizować z Canonem EOS 10D czy Pentaxem *ist D (nie mówiąc już o pełnoklatkowym Canonie 1Ds). Poczekamy, zobaczymy.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Peak Design Travel Tripod to jeden z najciekawszych statywów ostatnich lat. Okazuje się, że ktoś próbuje wykorzystać popularność projektu w serwisie Kickstarter (ponad...
13
0
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Jedno krzesło, tysiące zdjęć. Od wyposażenia werand majętnych obywateli do symbolu ruchu Czarnych Panter w ciągu stu lat.
10
0
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Bracia Jordi i Arnau Puig tworzą kreatywny duet, który osiągnał spektakularny sukces w mediach społecznościowych. Swoich pomysłów nie chowają jednak tylko dla siebie i to dodatkowo napędza ich...
21
0