Nikon zmienia logo

Nikon przedstawił właśnie swoje nowe oficjalne logo. Co prawda zmiany w stosunku do słynnego już czarnego napisu na żółtym tle są kosmetyczne, ale jak zapewniają przedstawiciele potentata w pełni oddają politykę firmy, która nie ogląda się za siebie i odważnie kroczy ku przyszłości.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Nikon przedstawił właśnie swoje nowe oficjalne logo. Co prawda zmiany w stosunku do słynnego już czarnego napisu na żółtym tle są kosmetyczne, ale jak zapewniają przedstawiciele potentata w pełni oddają politykę firmy, która nie ogląda się za siebie i odważnie kroczy ku przyszłości.

Wciąż jeszcze aktualne logo Nikona - czy znajome niebieskie paski po bokach także odejdą do przeszłości?

Czarny napis na żółtym tle pozostał, ale dodano do niego "promienie", które mają symbolizować przyszłość i "wyrażać misję Nikona". Firma chce w ten sposób podkreślić swoje zaangażowanie w fotograficzny "wyścig zbrojeń" i pokazać, że zamierza walczyć na rynku cyfrowym. Nowy symbol ma odzwierciedlać szacunek dla tradycji, ale jednocześnie zaznaczyć fakt, że Nikon jest przygotowany na wyzwania, które niesie "nowa era" fotografii. Kolor żółty symbolizuje pasję i wszechstronność a czarny to zaufanie i lojalność.

Nowe, ulepszone (?) logo Nikona.

Nowe logo zacznie obowiązywać z dniem 1 kwietnia tego roku. Nie da się ukryć, że jest to dość ciekawe posunięcie marketingowe, ale prawdopodobnie użytkownicy systemu Nikona bardziej ucieszyliby się z cyfrowej lustrzanki, która mogłaby rywalizować z Canonem EOS 10D czy Pentaxem *ist D (nie mówiąc już o pełnoklatkowym Canonie 1Ds). Poczekamy, zobaczymy

Komentarze
logo logo
Magazyny
Zamów