ADVERT-TV - telewizja w sklepach fotograficznych

Na witrynach stu sklepów i laboratoriów fotograficznych na terenie całej Polski od niedawna wiszą 40-calowe ekrany. Tworzą one sieć telewizji sklepowej branży fotograficznej - ADVERT-TV.
Nazwa ADVERT-TV kojarzy się z telewizją reklamową - i słusznie. Idea "branżowej telewizji sklepowej" powstała jako pomysł na kolejny nośnik reklamy w miejscach sprzedaży (tzw. POS) - w tym przypadku w sieci stu sklepów fotograficznych i laboratoriów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Podobnie jak plakaty w witrynach, będzie nośnikiem reklam sprzętu fotograficznego w miejscach jego sprzedaży. A ponieważ użytkownicy sprzętu fotograficznego uważani są za dobrą grupę docelową, oprócz reklam fotograficznych możemy spodziewać się także kampanii innych produktów i usług - na przykład banków czy ubezpieczeń. Jak zapewnia operator sieci - firma Gatex - ADVERT-TV nie ograniczy się jedynie do serwowania nam reklam. Już wkrótce między spotami reklamowymi emitowane będą informacje, które mogą okazać się przydatne konsumentom. Dowiemy się z nich o nowych produktach, organizowanych promocjach czy aktualnie oferowanych usługach fotograficznych.



Ekrany z ADVERT-TV już pojawiły się w witrynach stu punktów na terenie całej Polski. Najwięcej lokalizacji znajdziemy w na południu kraju (województwa śląskie, małopolskie, dolnośląskie, podkarpackie). Nieco mniej znalazło się w północnej Polsce, gdzie skupiono się na mniejszych miastach (na razie bez takich ośrodków jak Warszawa, Trójmiasto czy Poznań). Szczegółowe adresy punktów dostępne są na stronie {LNK|http://www.adverttv.pl/zasieg.html;ADVERT-TV. Wszystkie lokalizacje to sklepy lub laboratoria fotograficzne, często położone w centralnych punktach miast. Telewizja działa około 10 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Operator może na bieżąco sterować kampaniami reklamowymi na dowolnie wybranych monitorach w różnych miejscach, w dowolnym czasie.

Podczas styczniowej konferencji prasowej, odbywającej się pod patronatem Fotopolis.pl oraz miesięczników Brief i Visual Communication, dyrektor ds. rozwoju firmy Gatex, Tomasz Guzik, podkreślał, że wiele osób podejmuje decyzje zakupowe właśnie w sklepie. Dlatego możliwość emisji reklam i dodatkowych informacji w miejscu sprzedaży jest tak ważna. Na tej samej konferencji Łukasz Mikołajczak z Visual Communication potwierdził, że reklama na ekranach LCD jest znacznie bardziej skuteczna jeśli oprócz spotów promocyjnych, prezentowane są użyteczne dla konsumentów informacje. Miejmy zatem nadzieję, że w sieci ADVERT-TV zobaczymy nie tylko reklamy, ale także ciekawe wiadomości za świata fotografii.]
Komentarze
Polecane artykuły
Leica Q2 - pierwsze wrażenia [WIDEO]
22 Mar 2019
Matryca o rozdzielczości 47,4 Mp, dobrze znany szerokokątny obiektyw Summilux 28 mm f/1.7 ASPH, uszczelniony korpus i odświeżona ergonomia. O pracy z najnowszym pełnoklatkowym kompaktem opowiada Michał Massa Mąsior.
0
Leica Q2 - zdjęcia przykładowe
20 Mar 2019
Nowa pełnoklatkowa matryca o rozdzielczości 47,4 Mp, dobrze znany szerokokątny obiektyw Summilux 28 mm f/1.7 ASPH, uszczelniony korpus i odświeżona ergonomia - zobaczcie na co stać drugą generację kompaktu Leiki.
0
Venus Optics Laowa 9 mm f/2.8 Zero-D teraz także w wersji z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie
15 Mar 2019
Pokazana w zeszłym roku ultraszerokokątna stałka bez dystorsji doczekała się wariantu z mocowaniem M43. Na sklepowe póki trafi jeszcze w marcu.
0
Panasonic Lumix S1R - zdjęcia przykładowe
11 Mar 2019
O modelu Lumix S1R powiedziano już wiele, jednak jakość obrazu wciąż pozostawała pewną tajemnicą. Do teraz. W nasze ręce wpadł flagowiec nowego pełnoklatkowego systemu Panasonica!
4