ADVERT-TV - telewizja w sklepach fotograficznych

Autor: Marta Majewska

11 Luty 2008
Artykuł na: 4-5 minut
Na witrynach stu sklepów i laboratoriów fotograficznych na terenie całej Polski od niedawna wiszą 40-calowe ekrany. Tworzą one sieć telewizji sklepowej branży fotograficznej - ADVERT-TV.

Nazwa ADVERT-TV kojarzy się z telewizją reklamową - i słusznie. Idea "branżowej telewizji sklepowej" powstała jako pomysł na kolejny nośnik reklamy w miejscach sprzedaży (tzw. POS) - w tym przypadku w sieci stu sklepów fotograficznych i laboratoriów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Podobnie jak plakaty w witrynach, będzie nośnikiem reklam sprzętu fotograficznego w miejscach jego sprzedaży. A ponieważ użytkownicy sprzętu fotograficznego uważani są za dobrą grupę docelową, oprócz reklam fotograficznych możemy spodziewać się także kampanii innych produktów i usług - na przykład banków czy ubezpieczeń. Jak zapewnia operator sieci - firma Gatex - ADVERT-TV nie ograniczy się jedynie do serwowania nam reklam. Już wkrótce między spotami reklamowymi emitowane będą informacje, które mogą okazać się przydatne konsumentom. Dowiemy się z nich o nowych produktach, organizowanych promocjach czy aktualnie oferowanych usługach fotograficznych.

Ekrany z ADVERT-TV już pojawiły się w witrynach stu punktów na terenie całej Polski. Najwięcej lokalizacji znajdziemy w na południu kraju (województwa śląskie, małopolskie, dolnośląskie, podkarpackie). Nieco mniej znalazło się w północnej Polsce, gdzie skupiono się na mniejszych miastach (na razie bez takich ośrodków jak Warszawa, Trójmiasto czy Poznań). Szczegółowe adresy punktów dostępne są na stronie {LNK|http://www.adverttv.pl/zasieg.html;ADVERT-TV. Wszystkie lokalizacje to sklepy lub laboratoria fotograficzne, często położone w centralnych punktach miast. Telewizja działa około 10 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Operator może na bieżąco sterować kampaniami reklamowymi na dowolnie wybranych monitorach w różnych miejscach, w dowolnym czasie.

Podczas styczniowej konferencji prasowej, odbywającej się pod patronatem Fotopolis.pl oraz miesięczników Brief i Visual Communication, dyrektor ds. rozwoju firmy Gatex, Tomasz Guzik, podkreślał, że wiele osób podejmuje decyzje zakupowe właśnie w sklepie. Dlatego możliwość emisji reklam i dodatkowych informacji w miejscu sprzedaży jest tak ważna. Na tej samej konferencji Łukasz Mikołajczak z Visual Communication potwierdził, że reklama na ekranach LCD jest znacznie bardziej skuteczna jeśli oprócz spotów promocyjnych, prezentowane są użyteczne dla konsumentów informacje. Miejmy zatem nadzieję, że w sieci ADVERT-TV zobaczymy nie tylko reklamy, ale także ciekawe wiadomości za świata fotografii.]

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Profoto wchodzi na rynek wideo - nowe profesjonalne LED-y na horyzoncie
Lepiej późno niż wcale. Profoto zamierza rozszerzyć swoją ofertę o lampy światła ciągłego do pracy wideo. Premiera już w czerwcu.
6
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Rusza głosowanie na zdjęcie XX-lecia konkursu Grand Press Photo
Trwa XX edycja Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Reporterskiej – Grand Press Photo. Z okazji jubileuszu internauci mogą wskazać Zdjęcie XX-lecia. Głosować można do 10 maja br.
6
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Focus Nordic przejmuje wyłączną dystrybucję Ilford Photo
Materiały światłoczułe kultowej marki Ilford mają nowego dystrybutora. Od teraz wyłącznym przedstawicielem firmy na polskim rynku zostaje Focus Nordic.
6