HP oddaje produkcję aparatów cyfrowych

Koncern Hewlett Packard modyfikuje strategię działania i oddaje produkcję aparatów cyfrowych zewnętrznemu partnerowi. HP skoncentruje swoje działania na rozwoju ogłoszonej niedawno inicjatywy Print 2.0. Jeszcze nie zdecydowano, która z firm będzie projektowała i sprzedawała aparaty z logo HP.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Przez najbliższy sezon świąteczny konsumenci nie zauważą żadnych zmian, jednak już w pierwszej połowie przyszłego roku dotychczasowe aparaty HP zaczną częściowo znikać z rynku, a zastąpią je modele zaprojektowane przez nowego partnera koncernu. Hewlett Packard postanowił skoncentrować swoje wysiłki na rozwoju technologii Print 2.0 - platformy druku cyfrowego "następnej generacji". Firma prowadzi badania mające na celu przyśpieszenie i obniżenie kosztów druku cyfrowego w warunkach domowych. Nadrzędnym celem HP jest zdobycie i umocnienie pozycji lidera na rynku cyfrowych wydruków.

Hewlett Packard zdecydował o oddaniu produkcji aparatów cyfrowych zewnętrznemu partnerowi. Wybrana firma dostanie licencję na projektowanie, produkowanie, dystrybucję i sprzedaż aparatów cyfrowych z logo HP.

Kilka tygodni wcześniej, w artykule "Czy HP chce kupić Kodaka?", informowaliśmy o analizie pisma "Financial Times", z której wynikało, że HP mógłby przejąć legendę rynku fotograficznego. Być może to właśnie Kodak mógłby produkować aparaty HP w swoich fabrykach.

Dopóki nie dowiemy się komu HP odda ten segment działalności firmy, nie możemy przewidywać, czy zmiana wyjdzie aparatom HP na dobre, czy wręcz przeciwnie

Komentarze
Przeczytaj także
logo logo
Magazyny
Zamów