PMA 2007 - podsumowanie

Autor: Tomasz Gutkowski

15 Marzec 2007
Artykuł na: minutę
Za nami najważniejsze tegoroczne wydarzenie targowe branży fotograficznej. Jakie było? Z jednej strony największe w swojej historii i rekordowe pod względem ilości nowych produktów. Z drugiej, ubogie w premiery zapierające dech w piersiach i obfitujące w zapowiedzi "produktów przyszłości". Tak naprawdę były to pierwsze targi, na których wyraźnie widać było, że "górkę cyfrową" mamy już za sobą, że nadeszły czasy spokojnego konsumowania osiągnięć wypracowanych podczas trwającego kilka lat wyścigu. Zapraszamy do lektury naszego podsumowania.

Pełny tekst podsumowania PMA 2007 znajdziesz w relacji z targów w dziale wydarzenia

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Szybko poszło. Mango prezentuje kampanię modową stworzoną przez AI
Znana marka odzieżowa wystartowała z pierwszą kampanią modową stworzoną w całości przy użyciu generatorów grafiki AI. I takich sytuacji będzie coraz więcej.
16
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Konkurs Magnum Photos i Polaroid - do wygrania aparat I-2, zapas filmów i opieka mentorska agencji
Polaroid i Magnum Photos wystartowali ze wspólna kampanią, która chce podkreślić wagę opowiadania historii za pomocą fotografii. Towarzyszy jej otwarty konkurs ukierunkowany na...
9
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
Aparat niedostępny z powodu dużego zainteresowania? To tylko marketingowy spin
W ostatnich latach producenci sprzętu fotograficznego coraz częściej informują o niedoborach poszczególnych produktów, rzekomo spowodowanych zbyt dużym zainteresowaniem. To tylko...
25
Powiązane artykuły