HP inwestuje

0
Tomasz Gutkowski
3 Lipiec 2002
Artykuł na: 2-3 minuty
Gdyby ktoś rozpisał konkurs na najaktywniejszą firmę miesiąca to w czerwcu bezapelacyjnym zwycięzcą ogłoszono by Hewlett-Packard. Po całej masie premier w dziale "Imaging & Printing" dowiadujemy się o planach inwestycyjnych firmy...
Gdyby ktoś rozpisał konkurs na najaktywniejszą firmę miesiąca to w czerwcu bezapelacyjnym zwycięzcą ogłoszono by Hewlett-Packard. Po całej masie premier w dziale "Imaging & Printing" dowiadujemy się o planach inwestycyjnych firmy...



Jak poinformowano w notce prasowej z zeszłego tygodnia (25.06.2002) HP zamierza zainwestować 1.2 miliarda (!!!) dolarów amerykańskich w rozwój rynku obrazowania i drukowania. Od teraz do pierwszych miesięcy 2003 roku zaowocuje to 50 premierami produktów z tej grupy (drukarek, aparatów cyfrowych, skanerów). Z wymienionej kwoty $900 mln zostanie przeznaczone na rozbudowę linii produkcyjnych, $125 mln na badania i technologie, a $200 mln na promocję i marketing.

I pewnie jest to mądry krok w sytuacji gdy w całej Europie odczuwalny jest brak "towaru". W praktyce oznacza też zmasowany atak na rynek i zapowiada prawdziwe emocje w walce o klienta. Na dowód, że nie są to obietnice bez pokrycia HP w ostatnim wypuścił po kilka modeli sprzętu "obrazująco - drukującego".

Większość produktów HP charakteryzują próby wdrażania poważnie brzmiących technologii do sprzęty klasy "userskiej". Być może inwestycje dotkną także tę część wizerunku firmy. Będzie szansa by się przekonać w teście, sprawnościowym całego systemu, spinającego aktualną linię HP - w rolach głównych Photosmart 812 i DeskJet 5550.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Widziałeś reklamę statywów Peak Design w śmiesznie niskiej cenie? Nie daj się nabrać, to oszustwo
Peak Design Travel Tripod to jeden z najciekawszych statywów ostatnich lat. Okazuje się, że ktoś próbuje wykorzystać popularność projektu w serwisie Kickstarter (ponad...
10
0
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Wiklinowa historia - jak ewoluują trendy fotograficzne
Jedno krzesło, tysiące zdjęć. Od wyposażenia werand majętnych obywateli do symbolu ruchu Czarnych Panter w ciągu stu lat.
10
0
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Jak robić viralowe zdjęcia? Jordi Koalitic ma na to gotowy przepis
Bracia Jordi i Arnau Puig tworzą kreatywny duet, który osiągnał spektakularny sukces w mediach społecznościowych. Swoich pomysłów nie chowają jednak tylko dla siebie i to dodatkowo napędza ich...
21
0