Odwaga Nikona Polska nagrodzona w konkursie Kreatura 2005

Autor: Marta Majewska

9 Maj 2005
Artykuł na: 2-3 minuty
Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005. "Takie kampanie mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki odwadze klienta" - przekonuje Dyrektor Kreatywny wyróżnionej agencji.

Kampanie Nikona przygotowane przez agencję reklamową Paralotna otrzymały dwie nagrody w konkursie reklamowym Kreatura 2005, którego głównymi kryteriami są oryginalność pomysłu i jakości jego wykonania Międzynarodowe jury pod przewodnictwem Boba Garfielda nagrodziło kampanię "Odwagi" ("Footbalista" i "Tygrys"), wprowadzającą na rynek lustrzankę D70, layout "Kolor lidera" informujący o rekordowych wynikach sprzedaży oraz ambientową kampanię"Przyjemnie cienki" realizowaną dla modelu Coolpix 3700.

Kampania modelu D70 była pierwszym tak odważnym działaniem na polskim rynku fotograficznym. Wykorzystany pomysł wychodził poza dotychczasowe schematy reklamy produktów foto, budząc różne reakcje, ale przede wszystkim przyciągając uwagę. Co ważne, kolejne reklamy zostały przygotowane konsekwentnie w podobnej konwencji, co zaowocowało 900% wzrostem wartościowych udziałów rynkowych w 2004 roku.

Jak słusznie podkreśla Paweł Lis, Dyrektor Kreatywny Paralotnej Nie wystarczy, że agencja reklamowa dysponuje dużym potencjałem kreatywnym. Takie kampanie jak "Odwagi" mają szanse ujrzeć światło dzienne właśnie dzięki "odwadze" klienta.

Zatem gratulujemy zespołowi Nikonowi Odwagi.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38