Wielki Konkus Pozytywu w galerii Fotopolis.pl

Autor: Tomasz Gutkowski

31 Marzec 2005
Artykuł na: minutę

Redakcja magazynu POZYTYW ogłosiła wyniki swojego Wielkiego Konkursu. Odzew przerósł najśmielsze oczekiwania: 1348 autorów przysłało 15 417 prac! Grand Prix otrzymał Szymon Szcześniak za cykl "Dahab". Jak mówią organizatorzy "Wielki Konkurs Pozytywu ma wypełniać lukę, jaka powstała w polskiej kulturze: fotografia jest jedną z ostatnich dziedzin działalności artystycznej, która dotąd nie miała otwartego, cyklicznego konkursu dającego możliwość docenienia najważniejszych osiągnięć roku."

Dzięki uprzejmości organizatorów możemy zaprezentować wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszej galerii - 71 fotografii, podsumowanie konkursu i pełny werdykt szacowengo jury. Zdjęcia można też oglądać w najnowszym numerze magazynu "Pozytyw", który właśnie trafia do sklepów. Gorąco polecamy!

Gratulujemy wszystkim uczestnikom

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38