James Nachtwey ranny w Iraku

Autor: Łukasz Kacperczyk

12 Grudzień 2003
Artykuł na: minutę
Jak poinformowały agencje prasowe, w środowy wieczór wielokrotnie nagradzany fotograf wojenny, James Nachtwey został ranny, kiedy towarzyszył amerykańskim żołnierzom patrolującym Bagdad.

Jak poinformowały agencje prasowe, w środowy wieczór wielokrotnie nagradzany fotograf wojenny, James Nachtwey został ranny, kiedy towarzyszył amerykańskim żołnierzom patrolującym Bagdad.

James Nachtwey

Do wozu, którym poruszali się żołnierze i reporterzy (drugim był Michael Weisskopf, korespondent magazynu Time) wrzucono granat. Anonimowy przedstawiciel armii powiedział, że Weisskopf odniósł poważne obrażenia, kiedy próbował go odrzucić. Świadkowie twierdzą, że to dzięki jego działaniu nikt nie zginął. Rany Nachtweya, wielokrotnego laureata World Press photo, są lżejsze.

Stan obu dziennikarzy jest stabilny. Czekają teraz na przeniesienie do szpitala w amerykańskiej bazie wojskowej w niemieckim Landstuhl

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty szczegółów?
Nowe AI może zrewolucjonizować zoomy w smartfonach (i nie tylko) - powiększenie 256x bez utraty...
Producenci smartfonów coraz chętniej sięgają po AI w celu poprawy szczegółowości zdjęć z teleobiektywów. System Chain of Zoom, opracowany przez naukowców z Korei Południowej, może...
8
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln dolarów na dalszy rozwój
Ta technologia ma zrewolucjonizować aparaty w smartfonach i dronach. Glass pozyskało 20 mln...
Czy możliwe, by zdjęcia ze smartfonów miały jakość jak z profesjonalnego aparatu? Tego chce dokonać Glass Imaging, które właśnie pozyskało kolejne 20 mln na wdrożenie technologii AI...
5
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google pozamiatało - nowe modele AI rzucają strach na branżę wideo
Google zaprezentowało nowe wersje generatorów grafiki i wideo Imagen 4 i Veo 3 oraz platformę Flow, które pokazują, że przyszłość treści rozrywkowych może prawie w całości obyć się bez...
38
Powiązane artykuły