Nowe hasło firmy Olympus

Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług.
Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Dotychczasowe "Uchwyć każdą chwilę" zastąpiło "Twoje wizje, naszą przeszłością". Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług, gdzie kreatywność i innowacyjność firmy inspirowana jest przez potrzeby klientów.

Informacja prasowa firmy:

Twoje wizje, naszą przyszłością
Hamburg, Warszawa lipiec 2003 - Jako jeden z czołowych na świecie producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, marka Olympus zapewnia zaawansowane technicznie możliwości powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aspektach życia codziennego. Nowe ogólnoświatowe hasło korporacji \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' (\'Your Vision, Our Future\') przekazuje obietnicę i wyraża jednocześnie samą istotę marki Olympus, za którą kryje się kreatywność i innowacyjność, jak również umiejętność wsłuchania się w głos swoich klientów, przy jednoczesnym trwałym oparciu w postaci wypracowanego doskonałego wizerunku produktów Olympus\'a. Hasło to stanowi również odzwierciedlenie naszego zapału i zainteresowania rozwijaniem nowych produktów i rozwiązań systemowych.




Korzystny wizerunek korporacji Olympus opiera się na stosowaniu przez nas oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympus?em nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ponadto sprawdzone umiejętności Olympus?a w dziedzinie technologii optyczno-cyfrowych, jak również stały rozwój zorientowanych na potrzeby użytkowników oraz innowacyjnych systemowych rozwiązań zapewniają doskonałą międzynarodową reputację, jaką cieszy się korporacja. Opracowując produkty, jak również odpowiadając na wszelkie zapytania, Olympus zawsze pamięta o dwóch istotnych pytaniach: "Czego rzeczywiście oczekuje klient?" oraz "Jakiego rodzaju wartości możemy mu zaoferować?" Zdaniem Hans'a Thiele, szefa działu informacji marketingowej w Olympus Europe, "Nasze nowe hasło \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta. Olympus kocha wręcz nowe wyzwania, łącząc ludzi w tworzeniu przyszłości poprzez realizacje wizji klientów."

Nowe hasło zadebiutowało wraz z prezentacją nowej lustrzanki cyfrowej Olympus E-1. czytaj więcej...
Komentarze
Polecane artykuły
Canon EOS RP - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [AKTUALIZACJA]
14 Lut 2019
Najnowszy korpus Canona prawdopodobnie otwiera zupełnie nowy segment wśród aparatów bezlusterkowych. Najtańsza nowa pełna klatka na rynku ma być doskonałym wyborem dla bardziej ambitnych amatorów czy fotografów podróżniczych i z pozoru ma wszystko, by zadowolić doskonałą większość odbiorców. Gdzie jest haczyk?
7
Sony A6400 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
13 Lut 2019
Następca modelu A6300 wprowadza usprawnienia, które na pewno docenią zaawansowani amatorzy i osoby szukające aparatu do nagrywania vlogów i filmów do internetu. Nadal jednak ustępuje on plasowanemu wyżej, a już dostępnemu od pewnego czasu modelowi A6500. Czy to więc pozycja, którą warto się zainteresować?
1
Kilka godzin z Panasonic Lumix S1 - pierwsze wnioski
1 Lut 2019
Podczas dorocznego Digital Imaging Seminar, Panasonic zdradził wreszcie pełną specyfikację swojej pierwszej pełnej klatki, a w ręce dziennikarzy powędrowały pierwsze egzemplarze modeli S1 i S1R...
7
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - test obiektywu
28 Sty 2019
Czy Tokina FíRIN to obiektyw, który rozgrzeje serca fotografów systemu Sony E? Producent nie ma co do tego wątpliwości. Jednak my dogłębnie przyjrzeliśmy się modelowi 20 mm f/2 FE AF.
0