Nowe hasło firmy Olympus

Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług.
Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Dotychczasowe "Uchwyć każdą chwilę" zastąpiło "Twoje wizje, naszą przeszłością". Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług, gdzie kreatywność i innowacyjność firmy inspirowana jest przez potrzeby klientów.

Informacja prasowa firmy:

Twoje wizje, naszą przyszłością
Hamburg, Warszawa lipiec 2003 - Jako jeden z czołowych na świecie producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, marka Olympus zapewnia zaawansowane technicznie możliwości powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aspektach życia codziennego. Nowe ogólnoświatowe hasło korporacji \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' (\'Your Vision, Our Future\') przekazuje obietnicę i wyraża jednocześnie samą istotę marki Olympus, za którą kryje się kreatywność i innowacyjność, jak również umiejętność wsłuchania się w głos swoich klientów, przy jednoczesnym trwałym oparciu w postaci wypracowanego doskonałego wizerunku produktów Olympus\'a. Hasło to stanowi również odzwierciedlenie naszego zapału i zainteresowania rozwijaniem nowych produktów i rozwiązań systemowych.




Korzystny wizerunek korporacji Olympus opiera się na stosowaniu przez nas oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympus?em nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ponadto sprawdzone umiejętności Olympus?a w dziedzinie technologii optyczno-cyfrowych, jak również stały rozwój zorientowanych na potrzeby użytkowników oraz innowacyjnych systemowych rozwiązań zapewniają doskonałą międzynarodową reputację, jaką cieszy się korporacja. Opracowując produkty, jak również odpowiadając na wszelkie zapytania, Olympus zawsze pamięta o dwóch istotnych pytaniach: "Czego rzeczywiście oczekuje klient?" oraz "Jakiego rodzaju wartości możemy mu zaoferować?" Zdaniem Hans'a Thiele, szefa działu informacji marketingowej w Olympus Europe, "Nasze nowe hasło \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta. Olympus kocha wręcz nowe wyzwania, łącząc ludzi w tworzeniu przyszłości poprzez realizacje wizji klientów."

Nowe hasło zadebiutowało wraz z prezentacją nowej lustrzanki cyfrowej Olympus E-1. czytaj więcej...
 
Komentarze
Polecane artykuły
Fujifilm XF10 - test aparatu
11 Paź 2018
Kierowany do hobbystów, XF10 z 24-megapikselową matrycą APS-C i stałoogniskowym, jasnym obiektywem 28 mm f/2.8 ma być ciekawą alternatywą dla smartfona i towarzyszem codziennych chwil. Zobaczcie, jak wypada w praktyce.
2
Peak Design Everyday Messenger - test torby fotograficznej
10 Paź 2018
Ma być torbą idealną, stworzoną z myślą o każdej potrzebie fotografa. Druga generacja torby jest jeszcze bliżej tego celu, ponieważ wprowadzono w niej kilka drobnych, ale ważnych usprawnień. W czasie swojej wyprawy do Budapesztu oraz miejskich, codziennych podróży sprawdziłem, jak w praktyce sprawuje się druga generacja torby fotograficznej Peak Design Everyday Messenger.
1
Google Pixel 3 i Pixel 3 XL - oficjalne zdjęcia przykładowe
10 Paź 2018
Jesteście ciekawi, jak w praktyce wypadają najnowsze smartfony Google? Zobaczcie oficjalne zdjęcia przykładowe wykonane zaprezentowanymi modelami Pixel 3 i Pixel 3 XL.
2
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - test obiektywu
7 Paź 2018
Dziś sprawdzamy czy druga odsłona reporterskiego zooma Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. o ekwiwalencie 70-200 mm f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa.
18