Nowe hasło firmy Olympus

Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług.
Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Dotychczasowe "Uchwyć każdą chwilę" zastąpiło "Twoje wizje, naszą przeszłością". Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług, gdzie kreatywność i innowacyjność firmy inspirowana jest przez potrzeby klientów.

Informacja prasowa firmy:

Twoje wizje, naszą przyszłością
Hamburg, Warszawa lipiec 2003 - Jako jeden z czołowych na świecie producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, marka Olympus zapewnia zaawansowane technicznie możliwości powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aspektach życia codziennego. Nowe ogólnoświatowe hasło korporacji \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' (\'Your Vision, Our Future\') przekazuje obietnicę i wyraża jednocześnie samą istotę marki Olympus, za którą kryje się kreatywność i innowacyjność, jak również umiejętność wsłuchania się w głos swoich klientów, przy jednoczesnym trwałym oparciu w postaci wypracowanego doskonałego wizerunku produktów Olympus\'a. Hasło to stanowi również odzwierciedlenie naszego zapału i zainteresowania rozwijaniem nowych produktów i rozwiązań systemowych.




Korzystny wizerunek korporacji Olympus opiera się na stosowaniu przez nas oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympus?em nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ponadto sprawdzone umiejętności Olympus?a w dziedzinie technologii optyczno-cyfrowych, jak również stały rozwój zorientowanych na potrzeby użytkowników oraz innowacyjnych systemowych rozwiązań zapewniają doskonałą międzynarodową reputację, jaką cieszy się korporacja. Opracowując produkty, jak również odpowiadając na wszelkie zapytania, Olympus zawsze pamięta o dwóch istotnych pytaniach: "Czego rzeczywiście oczekuje klient?" oraz "Jakiego rodzaju wartości możemy mu zaoferować?" Zdaniem Hans'a Thiele, szefa działu informacji marketingowej w Olympus Europe, "Nasze nowe hasło \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta. Olympus kocha wręcz nowe wyzwania, łącząc ludzi w tworzeniu przyszłości poprzez realizacje wizji klientów."

Nowe hasło zadebiutowało wraz z prezentacją nowej lustrzanki cyfrowej Olympus E-1. czytaj więcej...
 
Komentarze
Polecane artykuły
BenQ SW240 - test monitora
4 Gru 2018
Nareszcie na rynku pojawił się budżetowy monitor ze sprzętową kalibracją, który ma oferować bardzo dobrą jakość obrazu i świetną ergonomię za naprawdę nieduże pieniądze. Sprawdzamy, czy BenQ SW240 ma szansę przekonać do siebie miłośników fotografii.
4
Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - test obiektywu
30 Lis 2018
Wysoka wydajność, wytrzymałość i niezawodność - mają to być trzy przymioty trzeciej odsłony reporterskiego zooma Canona. Czy w takim razie mamy do czynienia z poważnymi usprawnieniami, czy raczej lekką kosmetyką obiektywu kierowanego do profesjonalistów? Sprawdźmy to!
3
Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM - zdjęcia przykładowe
26 Lis 2018
Ciekawi czy trzecia odsłona reporterskiego zooma Canona spełni oczekiwania profesjonalistów? Zobaczcie, jak w praktyce wypada najnowszy model EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM.
5
Fujifilm X-T3 - test aparatu
14 Lis 2018
Najnowszy bezlusterkowiec Fujifilm pretenduje do miana króla segmentu APS-C i jednego z najbardziej uniwersalnych aparatów w ogóle. Sprawdzamy, na co go stać.
13