Nowe hasło firmy Olympus

Autor: Michał Sułkiewicz

30 Lipiec 2003
Artykuł na: 4-5 minut
Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług.

Japoński koncern zaprezentował nowe, ogólnoświatowe hasło towarzyszące marce Olympus. Dotychczasowe "Uchwyć każdą chwilę" zastąpiło "Twoje wizje, naszą przeszłością". Zmiana hasła ma podkreślić oryginalne podejście firmy przy tworzeniu produktów i usług, gdzie kreatywność i innowacyjność firmy inspirowana jest przez potrzeby klientów.

Informacja prasowa firmy:

Twoje wizje, naszą przyszłością
Hamburg, Warszawa lipiec 2003 - Jako jeden z czołowych na świecie producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, marka Olympus zapewnia zaawansowane technicznie możliwości powszechnie wykorzystywane w rozmaitych aspektach życia codziennego. Nowe ogólnoświatowe hasło korporacji \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' (\'Your Vision, Our Future\') przekazuje obietnicę i wyraża jednocześnie samą istotę marki Olympus, za którą kryje się kreatywność i innowacyjność, jak również umiejętność wsłuchania się w głos swoich klientów, przy jednoczesnym trwałym oparciu w postaci wypracowanego doskonałego wizerunku produktów Olympus\'a. Hasło to stanowi również odzwierciedlenie naszego zapału i zainteresowania rozwijaniem nowych produktów i rozwiązań systemowych.

Korzystny wizerunek korporacji Olympus opiera się na stosowaniu przez nas oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympus?em nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ponadto sprawdzone umiejętności Olympus?a w dziedzinie technologii optyczno-cyfrowych, jak również stały rozwój zorientowanych na potrzeby użytkowników oraz innowacyjnych systemowych rozwiązań zapewniają doskonałą międzynarodową reputację, jaką cieszy się korporacja. Opracowując produkty, jak również odpowiadając na wszelkie zapytania, Olympus zawsze pamięta o dwóch istotnych pytaniach: "Czego rzeczywiście oczekuje klient?" oraz "Jakiego rodzaju wartości możemy mu zaoferować?" Zdaniem Hans'a Thiele, szefa działu informacji marketingowej w Olympus Europe, "Nasze nowe hasło \'Twoje wizje, naszą przyszłością\' odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta. Olympus kocha wręcz nowe wyzwania, łącząc ludzi w tworzeniu przyszłości poprzez realizacje wizji klientów."

Nowe hasło zadebiutowało wraz z prezentacją nowej lustrzanki cyfrowej Olympus E-1. czytaj więcej...

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
Nowy salon CEWE Fotojoker w Bydgoszczy - promocje z okazji otwarcia
CEWE Fotojoker, renomowana marka branży fotograficznej, otworzyła nowy salon w Galerii Zielone Arkady, w sercu Bydgoszczy. Z tej okazji, na klientów czeka wiele atrakcji i specjalnie...
8
Chemia Kodak Professional wraca na europejski rynek
Chemia Kodak Professional wraca na europejski rynek
Już niebawem na rynku pojawi się komplet chemii fotograficznej do wywoływania zdjęć analogowych Kodak Professional. W ofercie znajdą się zarówno odczynniki do negatywów czarno-białych,...
19
Podcast Fotopolis dostępny na YouTube
Podcast Fotopolis dostępny na YouTube
Od dzisiaj nasz autorski podcast dostępny jest do posłuchania także w serwisie YouTube. To już 50 odcinków rozmów o fotografii z czołowymi przedstawicielami branży.
9