Kolorowe Hasselblady

Producent prestiżowych aparatów Hasselblad wypuścił na rynek odmianę modelu 503CW w czterech kolorach
Po raz pierwszy w swojej historii Hasselblad umożliwia fotografom wybór koloru aparatu. Można wybierać spośród czerwonego (Ruby Red), niebieskiego
Produkcja kolorowych aparatów jest odpowiedzią na wyniki badań marketingowych. Nowy produkt ma być przeznaczony dla fotografów, którzy chcą pokazać swoją indywidualność, a także zrobić wrażenie na klientach.



Pod kolorową obudową kryje się dobrze znany model, "koń roboczy" Hasselblada - 503CW. Jego podstawowe cechy to aluminiowe body, pomiar światła centralnoważony TTL (również dla błysku), wymienne kasety na film (standardowo rozmiar klatki 6x6 i opcjonalnie 6x4,5 oraz 6x3, a także Polaroid) oraz opcjonalny motor do przesuwu filmu. W standardzie otrzymujemy również legendarną jakość Hasselblada. Dodatkowo możemy dokupić obiekywy Carl Zeiss serii CFi/CFE, CF i C.
Aparaty dostępne są w sprzedaży od września.
 
Komentarze
Polecane artykuły
Panasonic Lumix S1R - pierwsze wrażenia (Photokina 2018)
26 Wrz 2018
#Photokina2018 Wczoraj Panasonic ogłosił prawdziwą fotograficzną bombę - nowy pełnoklatkowy system z dwoma profesjonalnymi bezlusterkowcami. Dziś natomiast mogliśmy zobaczyć, jak w rzeczywistości prezentuje się model S1R - prawdziwa bestia z 47 Mp matrycą.
0
Fujifilm GFX 50R - pierwsze wrażenia
26 Wrz 2018
Drugi w systemie średnioformatowy aparat ma być bardziej mobilną wersją modelu GFX 50S. W nasze ręce trafił właśnie egzemplarz przedprodukcyjny. Oto nasze pierwsze wnioski.
1
Sony 24 mm f/1.4 GM - zdjęcia przykładowe
20 Wrz 2018
Ciekawi jak w praktyce spisuje się Sony 24 mm f/1.4 GM? Podczas światowej premiery spędziliśmy kilka chwil z najnowszym szerokokątnym reprezentantem serii G Master. Zobaczcie zdjęcia przykładowe, które wykonaliśmy we włoskiej Katanii.
1
Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. - zdjęcia przykładowe
19 Wrz 2018
Na warsztat wzięliśmy model Panasonic Lumix G X Vario 35-100 mm f/2.8 II POWER O.I.S. Czy zoom o ekwiwalencie 70-200 mm i stałym świetle f/2.8 to konstrukcja godna wymagającego fotografa? Przekonajcie się sami oglądając zdjęcia przykładowe!
0