Kodak i HP kończą współracę przy tworzeniu fotokiosków

Autor: Michał Sułkiewicz

17 Maj 2003
Artykuł na: minutę
Trzy lata temu firmy Kodak i HP stworzyły spółkę Phogenix Imaging, której zadaniem było stworzenie technologii fotokiosków.

Trzy lata temu firmy Kodak i HP stworzyły spółkę Phogenix Imaging, której zadaniem było stworzenie fotokiosków opartych na technologii wydruku atramentowego i przeznaczonych do małych punktów sprzedaży.

14. maja 2003 w specjalnym oświadczeniu obie firmy postanowiły zamknąć wspólny projekt. Jako główny powód zakończenia współpracy podano niezadowalające prognozy wyników finansowych.

Niestety technologia nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Prototypowe kioski zainstalowane zostały w różnych miejscach zeszłorocznych targów Photokina. Ich wadą oprócz średniej jakości odbitek, była niska prędkość druku (tylko około 250 odbitek na godzinę). Według serwisu internetowego DPreview nowym partnerem Kodaka ma być firma Noritsu oferująca technologię opartą na tradycyjnym procesie chemicznym.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Akcesoria
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend - nowa marka profesjonalnych kart pamięci na polskim rynku
Exascend, uznany producent kart pamięci, czytników oraz dysków SSD, wchodzi na polski rynek. Markę reprezentuje Foto7, firma znana z dystrybucji renomowanych producentów, jak np. Manfrotto czy...
2
AOC Graphic Pro U3 - nowe monitory graficzne na każdą kieszeń
AOC Graphic Pro U3 - nowe monitory graficzne na każdą kieszeń
Niska cena, kalibracja sprzętowa i dobre pokrycie kolorów - marka AOC wprowadza nową serię niedrogich monitorów 4K i QHD kierowanych do twórców fotografii, wideo i grafiki.
5
Godox Lux Master - retro flash na całego
Godox Lux Master - retro flash na całego
Godox prezentuje najnowszą i najbardziej zaawansowaną lampę błyskową ze stylizowanej serii Lux. Wyglądający jak flash z pierwszej połowy XX wieku, model Master łączy klasyczny design z...
7