Konkurs fotograficzny Doliny Kreatywnej

Dolina Kreatywna, program stypendialny TVP S.A., ogłasza nowy konkurs, tym razem fotograficzny. Do uczestnictwa organizatorzy zapraszają młodych fotografów w wieku 14-25 lat. Fotografie o dowolnej tematyce można nadsyłać do 20 sierpnia 2007 roku. Na zwycięzców konkursu czekają nagrody finansowe.
Skomentuj Kopiuj link
Posłuchaj
00:00

Od organizatorów: Nie wyznaczamy naszym Uczestnikom żadnych kryteriów tematycznych. Można przesyłać fotografie o dowolnej tematyce, ważny jest efekt finalny. Jeśli zdjęcie jest na wysokim poziomie artystycznym i warsztatowym, jurorzy na pewno je docenią.

Laureaci naszych konkursów, oprócz nagród finansowych, są szeroko promowani w programie telewizyjnym "Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" w TVP2 a także na naszej stronie internetowej.

REGULAMIN KONKURSU "DOLINA KREATYWNA, CZYLI CZEGO SZUKA NOWA SZTUKA?"

1. Kandydaci biorący udział w Konkursie mogą zgłaszać swoje prace sami lub mogą być zgłaszani przez szkoły, uczelnie, domy kultury, fundacje, pracownie itp.

2. Uczestnicy konkursu nie mogą być zawodowcami.

3. W Konkursie nie mogą wziąć udziału osoby nagrodzone finansowo w I i II edycji Konkursu fotograficznego (w roku 2005 i 2006).

4. Do konkursu nie można zgłaszać prac dyplomowych oraz wykonanych na zajęciach uczelni artystycznej.

5. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 3 różne zdjęcia lub 1 fotoreportaż liczący do 6 zdjęć.

Prace konkursowe należy przesłać na adres pocztowy:

Telewizja Polska S.A. "Dolina Kreatywna"
ul. J.P. Woronicza 17
00-999 Warszawa

oraz mailowy: dolina.kreatywna@waw.tvp.pl

Zgłoszenia powinny zawierać:

  • wypełniony formularz zgłoszeniowy - w przypadku osób nieletnich formularz musi zostać dodatkowo podpisany przez rodzica lub opiekuna prawnego
  • pracę konkursową zgodnie z formatem i warunkami podanymi
  • oświadczenie - w przypadku osób nieletnich formularz musi zostać dodatkowo podpisany przez rodzica lub opiekuna prawnego

TERMINARZ KONKURSU ]

Pobierz:

Formularz zgłoszeniowy.

Informację o pracach.

Oświadczenie.

Komentarze
logo logo
Magazyny
Zamów