Konkurs fotograficzny "Dobry smak rodzi się z czasem"

Ogólnopolski konkurs fotograficzny "Dobry smak rodzi się z czasem" skierowany jest do osób zajmujących się profesjonalinie i półprofesjonalinie fotografią, w tym również do studentów fotografii i kierunków pokrewnych. Laureat Grand Prix, oprócz nagrody finansowej, otrzyma możliwość urządzenia wystaw pod opieką kuratorską Fotofestiwalu. Natomiast zwycięskie i wyróżnione prace zostaną zgłoszone do jednego z największych i najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards.


REGULAMIN KONKURSU DOBRY SMAK RODZI SIĘ Z CZASEM

1. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Każdy uczestnik może zgłosić jedna pracę składającą się z jednego zdjęcia lub jednego cyklu fotografii skłądającego się do 5 zdjęć oraz opisu. Praca (zdjęcie lub zdjęcia wraz z opisem) powinny stanowić odpowiedź na temat "Dobry smak rodzi się z czasem".
3. Prace można zgłaszać drogą internetową lub pocztą - w przypadku wydruków lub odbitek analogowych (pliki cyfrowe na płycie cd/dvd przesłane pocztą nie będą przyjmowane do konkursu i nie będę zwracane)
4. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie, niezależnie od sposobu dostarczenia prac organizatorowi, jest poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie www.foto.pilsner.pl
5. Poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego spowoduje wygenerowanie unikalnych sygnatur, które należy w przypadku przesłania wydruków czy odbitek analogowych, umieścić na odwrocie każdego ze zdjęć wchodzących w skład pracy konkursowej

Warunki techniczne

1. Prace zgłaszane w formie wglądówek:
- drogą elektroniczną - plik JPG o maksymalnej wielkości 400kB, o boku nie krótszym niż 350px
- w przypadku otrzymania nagrody lub wyróżnienia warunkiem realizacji będzie dostarczenie organizatorowi pracy przystosowanej do druku (tiff, 300dpi, szer. min 20cm.)
- odbitki przesłane pocztą - format nie mniejszy niż 13x18 i nie większy niż 20x30
- w przypadku otrzymania nagrody lub wyróżnienia organizator przetworzy prace na formę elektroniczną i przystosuje do druku w odpowiednim formacie
2. Każde ze zdjęć wchodzących w skład pracy konkursowej musi być opatrzone sygnaturą i nie może zawierać innych informacji, w szczególności nie może zawierać danych osobowych osoby zgłaszającej.
3. Opis pracy, który jest traktowany jako element pracy konkursowej wymagany jest dla poprawności zgłoszenia, umieścić go należy w formularzu zgłoszeniowym na stronie www.foto.pilsner.pl (nie należy dołączać go do pracy).

Terminarz konkursu ;
Ogłoszenie wyników nastąpi do 30.07.2007;
Wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.foto.pilsner.pl] Nagrody
  • Grand Prix - nagroda w wysokości 6000 PLN, którą zwycięzca może przeznaczyć na przygotowanie wystawy, przygotowanej i zorganizowanej przez Organizatora [LST
;dwie nagrody po 2000 PLN;
oraz wyróżnienia w postaci upominków fotograficznych]
Jury może, spośród wszystkich uczestników, niezależnie od przyznanych nagród i wyróżnień, wybrać 12 fotografii, które stworzą kalendarz opracowany przez organizatora.

Uczestnik przyznaje Sponsorowi prawo do wyboru zdjęć, które zostaną wysłane do zgłoszenia w konkursie Pislner Urquell International Photography Awards. Sponsor poniesie opłaty wpisowe a Uczestnik konkursu osobiście zgłosi zdjęcie do Konkursu PU IPA.


Sponsorem konkursu jest Pilsner Urquell.
Organizator konkursu: Fundacja Edukacji Wizualnej (organizator Fotofestiwalu w Łodzi)



Konkurs został zorganizowany w ramach Międzynarodowego Festiwalu Fotografii w Łodzi.
Komentarze
Polecane artykuły
Tokina Opera 16-28 mm f/2.8 FF - szerokokątny zoom klasy premium w świetnej cenie
22 Lut 2019
Nowa rodzina profesjonalnych szkieł Tokiny wzbogaciła się o ciekawy szerokokątny zoom, który trafić ma w gusta wymagających fotografów krajobrazu, akcji, reportażystów czy osób zajmujących się fotografią wnętrz.
0
Nowa strategia Samyanga. Wiosną tego roku zobaczymy 8 obiektywów z AF do bezlusterkowców
22 Lut 2019
„Kolekcja wiosenna Samyang“ to nowe otwarcie i „pierwsza długoterminowa strategiczna kampania marketingowa w naszej branży“ - zaznacza producent. Nowy sposób działania poznamy już tej wiosny, a efektem ma być aż osiem premier.
0
Ricoh WG-6 pozwoli Ci poczuć smak przygody
22 Lut 2019
Firma Ricoh zaprezentowała dziś swojego flagowca z rodziny ultraodpornych kompaktów. Nowy WG-6 to między innymi obudowa potrafiąca przetrzymać niejeden kataklizm oraz ważne usprawnienia.
0
Ricoh GR III - trzecia odsłona kultowego kompaktu. Znamy wszystkie szczegóły
22 Lut 2019
Nowa matryca o większej rozdzielczości, wbudowana stabilizacja obrazu, kompletnie przeprojektowany obiektyw, lepsza ergonomia i wciąż wyjątkowo kompaktowe wymiary dyskretnego korpusu - oto trzecia odsłona aparatu Ricoh GR.
0