Finał Konkursu kreatywnego "Inspired Quality"

3 sierpnia 2006 roku w Łazienkach Królewskich odbył się uroczysty finał drugiej edycji konkursu "Inspired Quality" organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing (Poland) oraz agencję fotograficzną Flash Press Media. Przed uczestnikami konkursu zostało postawione spore wyzwanie, mianowicie mieli stworzyć materiały reklamujące najnowszy telefon Sony Ericsson z aparatem fotograficznym 3.2 Mp. Prezentujemy laureatów II edycji konkursu "Inspired Quality".
I nagroda w kategorii amatorów, Olaf Moralewski

Na drugą odsłonę kreatywnego konkursu zgłoszono w sumie 266 projektów w dwóch kategoriach: profesjonaliści i amatorzy. Projekt miał być wykonany na podstawie otrzymanego od organizatorów briefu kreatywnego. Jednym z warunków zawartych w briefie było wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia, wybranego spośród 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images/Flash Press Media.

II nagroda w kategorii amatorów, Joanna Kaczmarek

Prace konkursowe oceniało Jury pod przewodnictwem Sebastiana Wełdycza, dyrektora kreatywnego IQ Marketing (Poland) w składzie: Agnieszka Szabelska - marketing manager international brands, V&S Luksusowa Zielona Góra; Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief; Paweł Netczuk - dyrektor generalny, Media Run Group, Darek Kołtko - dyrektor marketingu i PR, o2.pl; Piotr Piotrowski - kierownik promocji i reklamy, Foto Pozytyw; Marcin Mikucki - marketing manager, Sony Ericsson; Katarzyna Borcz - kierownik marketingu, Flash Press Media oraz Joanna Rusznica - senior art director, IQ Marketing. Przy ocenie nadesłanych projektów zwracali przede wszystkim uwagę na kreatywne wykorzystanie materiału zdjęciowego Flash Press Media, zgodność projektu z briefem oraz czy istnieją szansę na zrealizowanie celów postawionych przed kampanią.

III nagroda w kategorii amatorów, Paweł Bator

Ważna dla jury konkursu była również atrakcyjność kampanii dla wyznaczonej grupy docelowej, staranność wykonania oraz możliwość zrealizowania jej.

Jury drugiej edycji konkursu Ispired Quality przyznało 3 nagrody główne w każdej z kategorii oraz łącznie 10 wyróżnień.

Laureaci w kategorii amatorzy:
  • I nagroda - Olaf Moralewski
  • II nagroda - Joanna Kaczmarek
  • III nagroda - Paweł Bator
Wyróżnienia:
Paweł Antas, Maciej Cieśliński, Olaf Moralewski oraz Radosław Zeler.
I nagroda w kategorii profesjonalistów, Krzysztof Geselle

Laureaci w kategorii profesjonaliści:
  • I nagroda - Krzysztof Geselle
  • II nagroda - Agnieszka Godlewska
  • III nagroda - Artur Donica
Wyróżnienia:
Michał Bojara, Andrzej Figas, Bartosz Kulesza, Kamila Szadaj oraz Wojciech Ścibor.

I nagroda w kategorii profesjonalistów, Agnieszka Godlewska

Nagrodami w konkursie były: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od firmy Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN oraz dwóch telefonów Sony Ericsson K800i. Poza tym, w galerii magazynu Computer Arts zostaną zaprezentowane wybrane projekty laureatów razem z portfolio.

III nagroda w kategorii profesjonalistów, Artur Donica

Poniżej prezentujemy wyróżnione prace, które szczególnie przypadły nam do gustu:
wyróżnienie w kategorii profesjonalistów, Kamila Szadaj

wyróżnienie w kategorii profesjonalistów, Michał Bojara

wyróżnienie w kategorii amatorów, Paweł Antas

Wystawę dwudziestu najlepszych prac wyłonionych w konkursie Inspired Quality można oglądać na ogrodzeniu Łazienek Królewskich (od strony ulicy Agrykola) w terminie od 4 sierpnia do 3 września 2006 roku. Polecamy!


Główni sponsorzy konkursu:
Sony Ericsson i Apple IMC Poland.

Patroni medialni: Brief, Foto Pozytyw, Fotopolis.pl, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Przekrój, Radiostacja.

Partnerzy:
Magazyn 2+3D, Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl Sztukpuk.art.pl, .psd, Yours Galery.
Komentarze
Polecane artykuły
Citymorphosis Marka M. Berezowskiego to fotograficzna podróż w czasie i przestrzeni po byłych komunistycznych miastach
23 Sty 2019
Od Berlina, przez Warszawę i Moskwę, po Pekin - Citymorphosis Marka M. Berezowskiego to poszukiwanie oznak transformacji i fotograficzna opowieść o przemianach miast dawnego Bloku Wschodniego. Wernisaż już 1 lutego w Bielsku-Białej.
0
Meike 25 mm T2.2 Cine - filmowa stałka kompatybilna z większą liczbą systemów
23 Sty 2019
O Meike 25 mm T2.2 Cine po raz pierwszy usłyszeliśmy w połowie ubiegłego roku. Wtedy producent zaprezentował kinematograficzny obiektyw z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie. Natomiast teraz udostępnił tę stałkę w wersjach do Sony E i Fujifilm X.
0
Oto jedyne w swoim rodzaju stykówki ukazujące Marilyn Monroe podczas jej ostatniej sesji
23 Sty 2019
Zobacz oryginalne i unikatowe stykówki ukazujące 12 zdjęć Marilyn Monroe w obiektywie legendarnego Berta Sterna podczas serii portretowej „The Last Sitting“, którą wykonano na kilka tygodni przed śmiercią słynnej aktorki.
0
Ta modelka nie istnieje. Czy rendery wykończą rynek fotografii reklamowej?
22 Sty 2019
Weźcie do ręki katalog Ikea i spójrzcie na zdjęcia. Bardzo ładne, prawda? Tyle, że w większości to wizualizacje 3D. Czy grafika komputerowa już wkrótce odmieni także rynek fotografii modowej i reklamowej?
4