Ruszyła akcja "Kanon Twórców"

Ruszyła pierwsza edycja akcji Kanon Twórców organizowanej przez firmę Canon Polska. Najnowsza inicjatywa Canona ma na celu wsparcie młodych utalentowanych twórców, którzy chcą łączyć twórczą pasję z pracą zawodową w reklamie i pokrewnych branżach.
"...postanowiliśmy zainicjować zupełnie nową akcję, która będzie czymś znacznie więcej niż kolejnym konkursem z nagrodami rzeczowymi". - obiecuje organizator akcji Kanon Tworców, firma Canon Polska. Uruchomiona wraz z początkiem lutego inicjatywa ma na celu wsparcie młodych, utalentowanych twórców, którzy chcą łączyć twórczą pasję z pracą zawodową w reklamie i pokrewnych branżach.

Kanon Twórców składa się z trzech elementów: konkursu, katalogu prezentującego dorobek zwycięzców i wystawy nagrodzonych prac.



KONKURS
W konkursie trwającym od 1 lutego do końca kwietnia 2005 roku mogą wziąć udział młodzi twórcy ? amatorzy oraz studenci i absolwenci szkół artystycznych w wieku 18 - 27 lat. Ich zadaniem jest wykonanie dwóch prac w jednej z następujących kategorii: fotografia, wideo, animacja, grafika płaska, grafika 3D, formy użytkowe/wzornictwo, motion design, komiks. Każda z tych kategorii rządzi się odmiennymi prawami, przytoczymy jedynie fragment regulaminu dotyczący najbardziej interesującej naszych czytelników dziedziny - fotografii: Uczestnik winien złożyć jedną odbitkę fotograficzną w formacie 20x30cm naklejoną na piankę o grubości 5mm. Więcej informacji znajduje się w regulaminie, który można ściągnąć klikając tutaj (.pdf, 124 kB).
Pierwsza praca konkursowa powinna przedstawiać dotychczasowy dorobek artystyczny uczestnika, druga - odpowiadać na zadany temat i brief umieszczony na stronie internetowej konkursu www.kanontworcow.pl. Brief można również ściągnąć klikając tutaj (.pdf, 40 kB).

Temat konkursu brzmi: Natura i technika. Harmonia przyszłości.

Prace będą oceniane przez grono specjalistów w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej. Są to artyści, którym udało się pogodzić życiową pasję z wykonywaną profesją: Piotr Rypson, Iwo Zaniewski, Przemek Bogdanowicz, Marcin Strzałkowski, Tomasz Bogusławski, Witold Krassowski (artysta fotograf, reporter, laureat oraz juror World Press Photo), Przemek Truściński, Bogdan Dziworski (operator, fotograf, dziekan wydziału operatorskiego w Katowicach.) oraz Hirek Wrona.

Nagroda specjalna zostanie przyznana przez internautów oceniających prace zgłoszone do bitwy internetowej. Zamknięcie obrad jury i głosowania w sieci nastąpi w połowie maja 2005 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej gali pod koniec maja.

KATALOG I WYSTAWA
Najlepsze prace trafią do pierwszego w Polsce katalogu Kanon Twórców. Katalog to zbiór prac najzdolniejszych artystów młodego pokolenia. Dotrze on do agencji reklamowych i innych firm, które mogą być zainteresowane współpracą z młodymi projektantami. Prace prezentowane w katalogu zostaną także pokazane podczas cyklu wystaw w wybranych polskich miastach.

Zapraszamy na stronę www.kanontworcow.pl po wiecej szczegółów.
Komentarze
Polecane artykuły
Ta modelka nie istnieje. Czy rendery wykończą rynek fotografii reklamowej?
22 Sty 2019
Weźcie do ręki katalog Ikea i spójrzcie na zdjęcia. Bardzo ładne, prawda? Tyle, że w większości to wizualizacje 3D. Czy grafika komputerowa już wkrótce odmieni także rynek fotografii modowej i reklamowej?
0
Newell Air 1000 i Lux 1600 - niedrogie kompaktowe oświetlacze LED dla filmowców
22 Sty 2019
Ofertę firmy Newell wzbogaciły dwa modele kompaktowych lamp LED, które mogą spodobać się osobom filmującym wywiady i vlogi aparatami.
0
Benro RedDog R1 - poręczny stabilizator już na polskim rynku. Znamy cenę
22 Sty 2019
3-osiowa stabilizacja, ruchomy uchwyt umożliwiający pracę w dwóch trybach, trzy możliwości śledzenia obiektu w ruchu oraz funkcjonalna aplikacja mobilna - to najważniejsze cechy RedDog R1 premierowego gimbala w ofercie Benro.
0
Saramonic LavMicro UC i SmartRig UC - profesjonalny dźwięk dla osób filmujących smartfonami
22 Sty 2019
Dziś smartfony oferują już jakość filmów w zupełności wystarczającą na potrzeby publikacji internetowych. Jednak w produkcjach wideo równie ważną rolę gra dźwięk. Nowe produkty Saramonic to ukłon w stronę dziennikarzy, vlogerów czy operatorów pracujących z urządzeniami mobilnymi.
0