Fotografować (d)efekt

Do 26 marca 2004 roku można nadsyłać fotografie będące interpretacją tytułu konkursu "(d)efekt", organizowanego przez Koło Naukowe Estetyka - Sztuka - Twórczość. W jury zasiądą pracownicy naukowi Instytutu Filozofii i Instytutu Historii Sztuki, dwóch reżyserów filmowych, operator oraz fotograficy.
Do 26 marca 2004 roku można nadsyłać fotografie będące interpretacją tytułu konkursu "(d)efekt", organizowanego przez Koło Naukowe "Estetyka - Sztuka - Twórczość".

Konkurs jest skierowany do studentów studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych oraz doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego. Intencją organizatorów jest wydobycie, przedstawienie i promowanie fotograficznej twórczości studentów UW. Jak piszą organizatorzy konkursu: Pomysł przedsięwzięcia zrodził się w odpowiedzi na głosy o braku studenckich imprez kulturalnych w Warszawie, jak również na doniesienia o licznych, dokonywanych ukradkiem i znanych tylko wąskim gronom osiągnięciach twórczych. Każdy z uczestników może nadesłać do trzech zdjęć wykonanych w dowolnej technice, w postaci powiększenia na papierze fotograficznym, w formacie 20 x 30 cm.



Prace można nadsyłać do 26 marca 2004 na adres:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Filozofii i Socjologii, Instytut Filozofii,
Koło Naukowe "Estetyka - Sztuka - Twórczość",
ul. Krakowskie Przedmieście 3
00-470 Warszawa.
lub przynosić osobiście - w środy między 12.00 a 15.00 do Zakładu Filozofii Społecznej.

Wszystkie prace, spełniające warunki regulaminu konkursu, zostaną przedstawione powołanemu przez organizatora jury. Zadaniem jury jest wyłonienie i przyznanie nagród najlepszym pracom oraz zakwalifikowanie zdjęć na wystawę pokonkursową. Przewidywana ekspozycja ma zaprezentować dwadzieścia (do trzydziestu) najciekawszych fotografii zgłoszonych do konkursu. Wystawa pokazywana będzie nie tylko w Bibliotece Uniwersyteckiej i na terenie campusu, ale również poza murami UW. Ponadto najlepsze z prac zostaną opublikowane na łamach miesięcznika POZYTYW oraz ukażą się w galeriach fotograficznych internetowych portali: FOTOPOLIS.PL i LABORATORIUM FOTOREPORTAŻU



Terminarz konkursu:
  • ogłoszenie konkursu: styczeń 2004
  • termin nadsyłania prac: 26.03.2004
  • obrady jury, ogłoszenie wyników: marzec/kwiecień2004
  • wystawa pokonkursowa na terenie UW: kwiecień/maj 2004
Skład jury: prof. zw. dr hab. Alicja Kuczyńska (kierownik Zakładu Estetyki Instytutu Filozofii), prof. zw. dr hab. Maria Poprzęcka (dyrektor Instytutu Historii Sztuki UW), Małgorzata Szumowska (reżyser filmowy), Józef Gębski (reżyser filmowy, dyrektor Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie), Robert Gliński (reżyser filmowy), Krzysztof Miękus (fotograf, red. nacz. magazynu Pozytyw), Tadeusz Rolke (fotograf), Andrzej Wolf (operator filmowy).


Sponsorzy: Liber, ZSS UW, ProfiLab
Patronat medialny: miesięcznik "Pozytyw", "Independent", "Fotopolis.pl", "Laboratorium Reportażu".

Szczegóły i regulamin konkursu będą wkrótce dostępne na stronie: www.est.uw.edu.pl
estfil@wp.pl
 
Komentarze
Polecane artykuły
Nowe szkła Sigmy na horyzoncie. Czy na Photokinie zobaczymy aż 5 nowych obiektywów?
19 Wrz 2018
Jeśli wierzyć plotkom, już niebawem fani obiektywów Sigmy będą mieli kolejny powód do świętowania. Jak donosi serwis Nokishita, już niedługo premierę będzie miało 5 ciekawych szkieł, w tym model 70-200 mm.
0
Talent Roku 2018 - rusza kolejna edycja konkursu fotografii dokumentalnej i reportażowej. Nagrodą wystawa w Pix.House
19 Wrz 2018
Poznański Pix.House zaprasza do wzięcia udziału w kolejnej odsłonie konkursu, nakierowanego na projekty długoterminowe, opowiadające o człowieku. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 października.
0
Loupedeck + ze wsparciem dla Adobe Premiere Pro CC
19 Wrz 2018
Od teraz z nowej konsoli do edycji zdjęć Loupedeck+ będą mogli skorzystać także filmowcy i montażyści pracujący w programie Premiere Pro.
0
Philips 328P6VUBREB - 32-calowy monitor 4K HDR dla fotografów i filmowców za 2,5 tys. złotych
18 Wrz 2018
Philips pokazał kolejny monitor, który dzięki dobremu stosunkowi oferowanych możliwości do ceny może namieszać w segmencie budżetowych monitorów przeznaczonych do pracy z kolorem.
0