Temat miesiąca
Newsy
Mobile
Peak Design - nowe funkcjonalne etui do iPhone’a 16
Aparaty
DJI Osmo Action 5 Pro - bardziej pro niż GoPro?
Akcesoria
Newell LP-E6P - nowe zamienniki baterii Canon
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Obiektywy
Sigma A 28-105 mm f/2,8 DG DN – pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Aparaty
Hover Air X1 - dron inny, niż wszystkie [TEST]
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
In film we trust! - fotografia analogowa wraca do szerokiej dystrybucji
Recenzje
Gdy 4K to za mało - 27-calowy monitor Samsung ViewFinity S9 pod lupą
Analizy
Kreatywna sesja w postindustrialnej przestrzeni - co warto zabrać na plan?
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polacy wśród zwycięzców International Photography Awards 2024
Wywiady
Kuba Dąbrowski: "Widzę to, onieśmiela mnie to, imponuje mi, ale nie porusza żadnej struny. Chyba wszyscy czujemy dziś przesyt"
Galerie
Zaćmienie, które przyćmiło wszystko - zwycięzcy Astronomy Photographer of the Year 2024
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Perseidy 2024: Jak sfotografować sierpniowy deszcz meteorów?
Poradniki
Uchwyć puls ulicy, czyli sposób na „streeta” Jamiego Canninga
Poradniki
Pracuj nad kadrem w plenerze nie przed monitorem, czyli o potędze filtrów optycznych
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Mobile
Peak Design - nowe funkcjonalne etui do iPhone’a 16
Aparaty
DJI Osmo Action 5 Pro - bardziej pro niż GoPro?
Akcesoria
Newell LP-E6P - nowe zamienniki baterii Canon
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Obiektywy
Sigma A 28-105 mm f/2,8 DG DN – pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Aparaty
Hover Air X1 - dron inny, niż wszystkie [TEST]
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
In film we trust! - fotografia analogowa wraca do szerokiej dystrybucji
Recenzje
Gdy 4K to za mało - 27-calowy monitor Samsung ViewFinity S9 pod lupą
Analizy
Kreatywna sesja w postindustrialnej przestrzeni - co warto zabrać na plan?
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polacy wśród zwycięzców International Photography Awards 2024
Wywiady
Kuba Dąbrowski: "Widzę to, onieśmiela mnie to, imponuje mi, ale nie porusza żadnej struny. Chyba wszyscy czujemy dziś przesyt"
Galerie
Zaćmienie, które przyćmiło wszystko - zwycięzcy Astronomy Photographer of the Year 2024
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Perseidy 2024: Jak sfotografować sierpniowy deszcz meteorów?
Poradniki
Uchwyć puls ulicy, czyli sposób na „streeta” Jamiego Canninga
Poradniki
Pracuj nad kadrem w plenerze nie przed monitorem, czyli o potędze filtrów optycznych
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Nikon AF-S Nikkor 14-24 mm F2.8G ED
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
zmiennoogniskowy
Mocowanie
Nikon F
Ogniskowa
14 - 24 mm
Maksymalna jasność
2.8
Maksymalna wartość przysłony
22
Liczba listków przysłony
9
Pierścień przysłony
nie
Układ optyczny
14 elementów / 11 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
114.2 - 84°
Maksymalne powiększenie
1:6.7
Minimalna odległość ogniskowania
28 cm
Tryb makro
nie
Autofokus
tak
Mechanizm autofokusa
SWM
Stabilizacja
nie
Skala odległości
tak
Wymiary
131.5 x 98 mm
Waga
970 g
Akcesoria
dwa dekielki
osłona przeciwsłoneczna
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ
Więcej o tym produkcie
Bardzo szerokie zoomy - część 2: AF-S Nikkor 14-24 mm F2.8G ED oraz podsumowanie