EyeEm Photography Awards 2017 - nagrodzone prace [galeria2]

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień. Główna nagroda w kategorii The Photojournalist
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Ramin Mazur, z cyklu "The Proces" dokumentującego produkcję przedstawienia Hamlet w jednym z mołdawskich więzień.
Mołdawia może pochwalić się największym współczynnikiem osób osadzonych w więzieniach w całej Europie (względem liczebności całej populacji). Aby zwrócić uwagę na kwestie związane z tamtejszym systemem więziennictwa centrum sztuki "Colliseum" przez pół roku przygotowywało wspólnie z więźniami przedstawienie w najmocniej strzeżonym więzieniu w kraju.

fot. Guiga Pira, główna nagroda w kategorii The Great Outdoors
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Guiga Pira,
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Guiga Pira,
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Guiga Pira,
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Guiga Pira,
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Guiga Pira,
Zdjęcia powstały w czasie gdy Pira pracował jako pilot drona na statku zajmującym się wyłapywaniem i zwalczaniem nielegalnych połowów przy wybrzeżach Meksyku.
- Podczas mojej pracy w tych rajskich krajobrazach widziałem zbyt dużo okrucieństwa. Postanowiłem jak najlepiej wykorzystać ten czas i za każdym razem, gdy uruchamialiśmy drona w celu patrolu okolicy, starałem się także uchwycić piękno tych regionów - opowiada fotograf.

fot. Adeolu Osibodu, z cyklu "Losing Amos", główna nagroda w kategorii The Portraitist.
Gdy w 2014 roku umarł dziadek fotografa, Osibodu zrozumiał jak ulotny jego obraz posiadał w swoje świadomości. Postanowił wykonać serię autoportretów w tradycyjnych strojach, które należały do jego dziadka.

fot. Adeolu Osibodu, z cyklu "Losing Amos", główna nagroda w kategorii The Portraitist.
Gdy w 2014 roku umarł dziadek fotografa, Osibodu zrozumiał jak ulotny jego obraz posiadał w swoje świadomości. Postanowił wykonać serię autoportretów w tradycyjnych strojach, które należały do jego dziadka.

fot. Adeolu Osibodu, z cyklu "Losing Amos", główna nagroda w kategorii The Portraitist.
Gdy w 2014 roku umarł dziadek fotografa, Osibodu zrozumiał jak ulotny jego obraz posiadał w swoje świadomości. Postanowił wykonać serię autoportretów w tradycyjnych strojach, które należały do jego dziadka.

fot. Adeolu Osibodu, z cyklu "Losing Amos", główna nagroda w kategorii The Portraitist.
Gdy w 2014 roku umarł dziadek fotografa, Osibodu zrozumiał jak ulotny jego obraz posiadał w swoje świadomości. Postanowił wykonać serię autoportretów w tradycyjnych strojach, które należały do jego dziadka.

fot. Denise Kwong, główna nagroda w kategorii The Architect.
Gdy fotografka udała się do popularnego miejsca na zdjęcia przy jednym z targów, jej uwagę przyciagneła widok fasady jednego z budynków nieopodal. - Oświetlenie nadawało całości filmowego charakteru, a struktura balkonów sprawiala, że całość wyglądała niczym stykówka, na której każdy kadr opowiadał inną historię - mówi Kwong.

fot. Denise Kwong, główna nagroda w kategorii The Architect.
Gdy fotografka udała się do popularnego miejsca na zdjęcia przy jednym z targów, jej uwagę przyciagneła widok fasady jednego z budynków nieopodal. - Oświetlenie nadawało całości filmowego charakteru, a struktura balkonów sprawiala, że całość wyglądała niczym stykówka, na której każdy kadr opowiadał inną historię - mówi Kwong.

fot. Denise Kwong, główna nagroda w kategorii The Architect.
Gdy fotografka udała się do popularnego miejsca na zdjęcia przy jednym z targów, jej uwagę przyciagneła widok fasady jednego z budynków nieopodal. - Oświetlenie nadawało całości filmowego charakteru, a struktura balkonów sprawiala, że całość wyglądała niczym stykówka, na której każdy kadr opowiadał inną historię - mówi Kwong.

fot. Julie Hrudova, z cyklu "Leisure", główna nagroda w kategorii The Street Photographer.
Zdjęcia do projektu powstawały w Moskwie, Tokio i Amsterdamie

fot. Julie Hrudova, z cyklu "Leisure", główna nagroda w kategorii The Street Photographer.
Zdjęcia do projektu powstawały w Moskwie, Tokio i Amsterdamie

fot. Julie Hrudova, z cyklu "Leisure", główna nagroda w kategorii The Street Photographer.
Zdjęcia do projektu powstawały w Moskwie, Tokio i Amsterdamie

fot. Julie Hrudova, z cyklu "Leisure", główna nagroda w kategorii The Street Photographer.
Zdjęcia do projektu powstawały w Moskwie, Tokio i Amsterdamie

fot. Julie Hrudova, z cyklu "Leisure", główna nagroda w kategorii The Street Photographer.
Zdjęcia do projektu powstawały w Moskwie, Tokio i Amsterdamie