Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
DJI Mini 4 Pro - profil Log, lepsze wykrywanie przeszkód, 4K 100 kl./s i programowanie lotu
Obiektywy
TTartisan 500 mm f/6.3 - długi teleobiektyw do bezlusterkowców, za 1500 zł
Obiektywy
Nikon Plena - nadchodzi nowy tajemniczy obiektyw systemu Z
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Nikon Zf – pierwsze wrażenia
Aparaty
Fujifilm GFX 100 II - pierwsze wrażenia
Aparaty
Fujifilm GFX 100 II + Fujinon GF 55 mm f/1.7 R WR - pierwsze zdjęcia przykładowe (RAW)
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Obiektywy Sigma do filmowania - najlepsze modele do pełnej klatki i APS-C
Analizy
W podróży za zdjęciem. Wydrukuj fotografie z wakacji w sposób, na jaki zasługują
Recenzje
„Water” Iana Berry’ego - nie ma już czasu [RECENZJA]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polacy w finale Urban Photo Awards 2023 - zobacz najlepsze zdjęcia tegorocznej edycji
Wywiady
Jacek Bonecki: „Nie szukam fejmu. Po prostu chcę się dobrze bawić”
Galerie
Odkrycie amatorów z nagrodą Astronomy Photographer of the Year 2023 - zobaczcie zwycięskie zdjęcia
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Perseidy 2023: Jak sfotografować sierpniowy deszcz meteorów?
Poradniki
Rób jeszcze lepsze zdjęcia w podróży
Poradniki
Znajdź swój własny wizualny styl - 8 kroków do lepszych zdjęć
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
DJI Mini 4 Pro - profil Log, lepsze wykrywanie przeszkód, 4K 100 kl./s i programowanie lotu
Obiektywy
TTartisan 500 mm f/6.3 - długi teleobiektyw do bezlusterkowców, za 1500 zł
Obiektywy
Nikon Plena - nadchodzi nowy tajemniczy obiektyw systemu Z
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Nikon Zf – pierwsze wrażenia
Aparaty
Fujifilm GFX 100 II - pierwsze wrażenia
Aparaty
Fujifilm GFX 100 II + Fujinon GF 55 mm f/1.7 R WR - pierwsze zdjęcia przykładowe (RAW)
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Obiektywy Sigma do filmowania - najlepsze modele do pełnej klatki i APS-C
Analizy
W podróży za zdjęciem. Wydrukuj fotografie z wakacji w sposób, na jaki zasługują
Recenzje
„Water” Iana Berry’ego - nie ma już czasu [RECENZJA]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polacy w finale Urban Photo Awards 2023 - zobacz najlepsze zdjęcia tegorocznej edycji
Wywiady
Jacek Bonecki: „Nie szukam fejmu. Po prostu chcę się dobrze bawić”
Galerie
Odkrycie amatorów z nagrodą Astronomy Photographer of the Year 2023 - zobaczcie zwycięskie zdjęcia
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Perseidy 2023: Jak sfotografować sierpniowy deszcz meteorów?
Poradniki
Rób jeszcze lepsze zdjęcia w podróży
Poradniki
Znajdź swój własny wizualny styl - 8 kroków do lepszych zdjęć
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
stałoogniskowy
Mocowanie
Canon EF
Ogniskowa
100 mm
Maksymalna jasność
2.8
Maksymalna wartość przysłony
32
Liczba listków przysłony
9
Pierścień przysłony
nie
Tryb bezstopniowy przysłony
nie
Układ optyczny
15 elementów / 12 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
24°
Maksymalne powiększenie
x1.0
Minimalna odległość ogniskowania
31 cm
Tryb makro
tak
Średnica filtra
67 mm
Mocowanie filtra żelowego
nie
Autofokus
tak
Manualne doostrzanie
tak
Mechanizm autofokusa
pierścieniowy silnik USM
Stabilizacja
tak
Obudowa
metal
tworzywo sztuczne
Skala odległości
tak
Przycisk funkcyjny
nie
Uszczelnienia
tak
Mocowanie statywowe
nie
Wymiary
77,7 x 123 mm
Waga
625 g
Cena w dniu premiery
1050 USD
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ