Temat miesiąca
Newsy
Software
Calibrite Profiler - nowe oprogramowanie optymalizacji pracy monitorów i procesu edycji
Wydarzenia
„Nieskończoność dalekich dróg” - rzadko prezentowane zdjęcia Zofii Rydet w Galerii Raster
Publikacje
„Sny ze srebra” - retrospektywny album Wojciecha Prażmowskiego
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Viltrox AF 75 mm f/1.2 XF Pro - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Sigma Sport 60-600 mm f/4.5-6.3 DG DN OS - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Aparaty
Panasonic Lumix S5 II - pierwsze wrażenia i materiały przykładowe (RAW)
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Komentarze
Średni format na ulicy, czyli podróż przez USA z Fujifilm GFX
Analizy
Zachowaj rodzinne wspomnienia w Kronice Rocznej pełnej zdjęć
Komentarze
Dźwięk w wywiadach i filmach dokumentalnych - zobacz jak tworzy Krystian Bielatowicz
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
"Nie lubię fotografować rzeczywistości" - Róża Wiktoria Tyborowska, polska fotografka w Londynie
Galerie
Podsumowanie roku Polish Women Photographers - 2022 oczami polskich fotografek
Galerie
Coraz młodsi robią coraz lepsze zdjęcia - shortlista sekcji studeckiej i młodzieżowej Sony World Photography Awards 2023
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak robić lepsze zdjęcia smartfonem, cz. 3 - co daje nam tryb RAW i kiedy go (nie) używać
Poradniki
Co powinno znaleźć się w torbie fotografa krajobrazu?
Poradniki
Jak robić lepsze zdjęcia smartfonem, cz. 2 - tryby manualne, czyli przejmij kontrolę!
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Software
Calibrite Profiler - nowe oprogramowanie optymalizacji pracy monitorów i procesu edycji
Wydarzenia
„Nieskończoność dalekich dróg” - rzadko prezentowane zdjęcia Zofii Rydet w Galerii Raster
Publikacje
„Sny ze srebra” - retrospektywny album Wojciecha Prażmowskiego
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Viltrox AF 75 mm f/1.2 XF Pro - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Sigma Sport 60-600 mm f/4.5-6.3 DG DN OS - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Aparaty
Panasonic Lumix S5 II - pierwsze wrażenia i materiały przykładowe (RAW)
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Komentarze
Średni format na ulicy, czyli podróż przez USA z Fujifilm GFX
Analizy
Zachowaj rodzinne wspomnienia w Kronice Rocznej pełnej zdjęć
Komentarze
Dźwięk w wywiadach i filmach dokumentalnych - zobacz jak tworzy Krystian Bielatowicz
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
"Nie lubię fotografować rzeczywistości" - Róża Wiktoria Tyborowska, polska fotografka w Londynie
Galerie
Podsumowanie roku Polish Women Photographers - 2022 oczami polskich fotografek
Galerie
Coraz młodsi robią coraz lepsze zdjęcia - shortlista sekcji studeckiej i młodzieżowej Sony World Photography Awards 2023
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak robić lepsze zdjęcia smartfonem, cz. 3 - co daje nam tryb RAW i kiedy go (nie) używać
Poradniki
Co powinno znaleźć się w torbie fotografa krajobrazu?
Poradniki
Jak robić lepsze zdjęcia smartfonem, cz. 2 - tryby manualne, czyli przejmij kontrolę!
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
stałoogniskowy
Mocowanie
Canon EF
Ogniskowa
100 mm
Maksymalna jasność
2.8
Maksymalna wartość przysłony
32
Liczba listków przysłony
9
Pierścień przysłony
nie
Tryb bezstopniowy przysłony
nie
Układ optyczny
15 elementów / 12 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
24°
Maksymalne powiększenie
x1.0
Minimalna odległość ogniskowania
31 cm
Tryb makro
tak
Średnica filtra
67 mm
Mocowanie filtra żelowego
nie
Autofokus
tak
Manualne doostrzanie
tak
Mechanizm autofokusa
pierścieniowy silnik USM
Stabilizacja
tak
Obudowa
metal
tworzywo sztuczne
Skala odległości
tak
Przycisk funkcyjny
nie
Uszczelnienia
tak
Mocowanie statywowe
nie
Wymiary
77,7 x 123 mm
Waga
625 g
Cena w dniu premiery
1050 USD
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ