Temat miesiąca
Newsy
Wydarzenia
Trwa nabór do XX edycji Grand Press Photo
Obiektywy
Nikon Z 28-400 mm f/4-8 VR - nowy wymiar uniwersalności
Branża
Canva przejmuje Affinity. Adobe będzie miało problem
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD – test praktyczny (+RAW)
Aparaty
Leica SL3 - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Canon EOS R8 - test aparatu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Recenzje
Anja Niemi: In Character. Przekleństwo perfekcjonizmu [RECENZJA]
Analizy
Jaki plecak fotograficzny do 1000 zł? Przegląd rynku (2024)
Recenzje
Kraj w kolorze ziemi. Gruyaert i jego „Morocco” [RECENZJA]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Moja mama chce wrócić do domu - Hanna Hrabarska i jej projekt dokumentalny
Wywiady
Viviane Sassen: "Kiedy fotografuję, jestem naprawdę tu i teraz"
Galerie
Poznaliśmy finalistów konkursu otwartego Sony World Photography Awards 2024
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Poradniki
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Poradniki
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Wydarzenia
Trwa nabór do XX edycji Grand Press Photo
Obiektywy
Nikon Z 28-400 mm f/4-8 VR - nowy wymiar uniwersalności
Branża
Canva przejmuje Affinity. Adobe będzie miało problem
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Tamron 17-50 mm f/4 DI III VXD – test praktyczny (+RAW)
Aparaty
Leica SL3 - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Canon EOS R8 - test aparatu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Recenzje
Anja Niemi: In Character. Przekleństwo perfekcjonizmu [RECENZJA]
Analizy
Jaki plecak fotograficzny do 1000 zł? Przegląd rynku (2024)
Recenzje
Kraj w kolorze ziemi. Gruyaert i jego „Morocco” [RECENZJA]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Moja mama chce wrócić do domu - Hanna Hrabarska i jej projekt dokumentalny
Wywiady
Viviane Sassen: "Kiedy fotografuję, jestem naprawdę tu i teraz"
Galerie
Poznaliśmy finalistów konkursu otwartego Sony World Photography Awards 2024
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak zrobić oryginalne zdjęcie na walentynki? Zapytaliśmy ChatGPT
Poradniki
Oświetlenie filmowe w fotografii portretowej - GlareOne LED 300 BiColor D w praktyce
Poradniki
Jak wybrać kartę pamięci – pojemną, szybką, niekoniecznie drogą
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Tamron SP AF 11-18 mm F/4.5-5.6 Di II LD Aspherical (IF)
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
zmiennoogniskowy
Mocowanie
Canon EF-S
Nikon F
Sony A
Minolta
Ogniskowa
11 - 18 mm
Maksymalna jasność
4.5
Maksymalna wartość przysłony
22
Liczba listków przysłony
7
Pierścień przysłony
nie
Układ optyczny
15 elementów / 12 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
103 - 75°
Maksymalne powiększenie
1:8
Minimalna odległość ogniskowania
25 cm
Tryb makro
nie
Średnica filtra
77 mm
Autofokus
tak
Stabilizacja
nie
Skala odległości
tak
Przycisk funkcyjny
nie
Mocowanie statywowe
nie
Wymiary
83.2 x 78.6 mm
Waga
375 g
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ
Więcej o tym produkcie
Zoomy szerokokątne do cyfrowych Nikonów - część 3, Tamron 11-18/4.5-5.6