Nikon Z6 - test aparatu

Nikon Z6 - test aparatu

Sprawdziliśmy czy Nikon Z6 jest w stanie dorównać świetnemu bezlusterkowcowi Sony A7 III.

Zdjęcia przykładowe

1/320s, f/4, ISO 800, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/50s, f/5.6, ISO 200, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/640s, f/6.3, ISO 100, 24 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/500s, f/6.3, ISO 100, 24 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/40s, f/4, ISO 100, 28mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/2000s, f/4, ISO 100, 24 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/1250s, f/1.8, ISO 100, 

1/1000s, f/1.8, ISO 100, ogniskowa: 50

1/800s, f/4, ISO 100, 60 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/1000s, f/6.3, ISO 100, 28 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/500s, f/10, ISO 100, 24 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/400s, f/8, ISO 100,  40 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/30s, f/4, ISO 640, 30 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/30s, f/4, ISO 280, 30.5 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/50s, f/6.3, ISO 2500, 49 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/125s, f/4, ISO 1600, 24 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/50s, f/4, ISO 200, 28.5 mm, NIKKOR Z 24-70 mm f/4

1/40s, f/2.8, ISO 400, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/200s, f/1.8, ISO 320, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/80s, f/5, ISO 800, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/125s, f/1.8, ISO 3200, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/40s, f/1.8, ISO 1600, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/50s, f/1.8, ISO 2500, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/30s, f/1.8, ISO 1600, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/40s, f/1.8, ISO 2000, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/320s, f/1.8, ISO 100, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/250s, f/1.8, ISO 100, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/31s, f/8, ISO 100, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S, crop mode

1/125s, f/1.8, ISO 400, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/60s, f/1.8, ISO 400, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/60s, f/4, ISO 640, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/80s, f/1.8, ISO 1000, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/10s, f/5.6, ISO 400, Nikkor 35 mm f/1.4 G + adapter FTZ

1/80s, f/1.8, ISO 1000, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/31s, f/8, ISO 400, 35 mm, Nikkor 35 mm f/1.4 G + adapter FTZ

1/125s, f/3.2, ISO 3200, 82 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/500s, f/1.8, ISO 3200, 50 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/320s, f/1.8, ISO 3200, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

 

1/200s, f/2.8, ISO 9000, 200 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/160s, f/2.8, ISO 16000, 150 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/80s, f/2.8, ISO 11400, 80 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/250s, f/2.8, ISO 20000, 200 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/250s, f/2.8, ISO 22800, 110 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/250s, f/2.8, ISO 5600, 70 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/500s, f/1.8, ISO 3200, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/1600s, f/1.8, ISO 3200, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/400s, f/2.8, ISO 8000, 70 mm, Nikon AF-S 70-200 mm f/2.8E FL ED VR + adapter FTZ

1/125s, f/1.8, ISO 32000, Nikkor 35 mm f/1.4 G + adapter FTZ

1/100s, f/1.8, ISO 280, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/125s, f/1.8, ISO 560, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/60s, f/2.8, ISO 500, NIKKOR Z 50mm f/1.8 S

1/40s, f/1.8, ISO 8000, Nikkor 35 mm f/1.4 G + adapter FTZ

 

Dziennikarz, fotograf, wydawca. Od lat związany z mediami foto. Kocha szczery fotoreportaż, fotografię uliczną, zdjęcia pokazujące prawdziwe życie. Miłośnik dobrego jedzenia i mocnej kawy, podróży z małymi aparatami, muzyki świata i technologicznych nowości.

Komentarze
Polecane artykuły
Czy fotografia i zjawiska nadprzyrodzone to dobrana para? Odwiedziliśmy tegoroczny Fotofestiwal
3 Lip 2019
Z niektórymi miesiącami związane są nieodłącznie pewne wydarzenia. I tak czerwiec od razu kojarzy nam się z łódzkim Fotofestiwalem. Staramy się go odwiedzić co roku, choć na chwilę. Przyglądamy się tegorocznej edycji wydarzenia.
0
Fujifilm GFX 50R - w podróży po bezdrożach Jordanii
25 Cze 2019
Jordania. Kraj skał i piasku, cały mieniący się w żółciach i czerwieniach. O tym Google Maps powiedziało mi jeszcze przed wyjazdem. Nie wiedziałam natomiast, że jest to kraj głównie górzysty. W tygodniowej podróży towarzyszył mi kompaktowy średni format Fujifilm GFX 50R. Jak sprawdził się w niełatwych warunkach fotografii podróżniczej?
3
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0