Nikon D7200 - test aparatu

Nikon D7200 - test aparatu

Na następcę modelu D7100 czekaliśmy dwa lata. Model D7200 wyposażono w 24-megapikselową matrycę APS-C, usprawniony, 51-punktowy system AF, pojemny bufor pamięci pozwalający na wykonywanie długich serii zdjęć i funkcje bezprzewodowe. Zobaczcie jak aparat poradził sobie w naszym teście.

 

9. Zdjęcia do pobrania

10/1600 s, f/5.0, ISO 6400, ogniskowa: 87 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/2500 s, f/2.8, ISO 800, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/20000 s, f/4.0, ISO 200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/130 s, f/5.6, ISO 1600, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/1250 s, f/2.8, ISO 200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/100 s, f/3.5, ISO 3200, ogniskowa: 27 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/400 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/130 s, f/2.0, ISO 1600, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/500 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/2000 s, f/8.0, ISO 100, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/600 s, f/3.5, ISO 1100, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/10000 s, f/2.8, ISO 100, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/12500 s, f/5.6, ISO 400, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/6400 s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 99 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/80000 s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/5000 s, f/5.6, ISO 400, ogniskowa: 157 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)



RAW:

Kliknij, aby pobrać plik RAW
Kliknij, aby pobrać plik RAW

ISO:

10/80 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/150 s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/300 s, f/5.6, ISO 400, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/600 s, f/5.6, ISO 800, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/1250 s, f/5.6, ISO 1600, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/2500 s, f/5.6, ISO 3200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/5000 s, f/5.6, ISO 6400, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/10000 s, f/5.6, ISO 12800, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/20000 s, f/5.6, ISO 25600, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/1600 s, f/6.3, ISO 100, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/2000 s, f/7.1, ISO 200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/3200 s, f/9.0, ISO 400, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/4000 s, f/10.0, ISO 800, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/5000 s, f/11.0, ISO 1600, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/8000 s, f/14.0, ISO 3200, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/12500 s, f/18.0, ISO 6400, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/16000 s, f/20.0, ISO 12800, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

10/25000 s, f/25.0, ISO 25600, ogniskowa: 52 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Tłumacz i fotograf, codziennie selekcjonuje dla Was porcję najciekawszych newsów ze świata fotografii. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem. Prywatnie niespełniony snowboardzista i spełniony tata.

Komentarze
Polecane artykuły
Capture One Pro 12 pod lupą House of Retouching
3 Maj 2019
Capture One Pro 12 pojawił się na rynku już jakiś czas temu. Czy inżynierom udało się stworzyć kolejne narzędzia, które wycisną ostatnie soki z plików RAW i czy wypracowali nowe sposoby na przyśpieszenie pracy? A może pojawiły się bardziej zaawansowane opcje retuszu?
0
Panasonic Lumix G90 - pierwszy wybór, nie tylko dla fotografa
1 Maj 2019
Najnowszy Panasonic Lumix G90 to najlepsze cechy poprzednika i jeszcze bardziej zaawansowany tryb wideo, zbliżający go do topowych filmujących modeli z serii Lumix.
0
Łukasz Bożycki: pierwsza zima z Olympusem OM-D E-M1X
6 Kwi 2019
Fotografia przyrodnicza to pasmo niepowodzeń, które od czasu do czasu przerywane jest drobnym sukcesem. W dużym stopniu zależy on od możliwości i znajomości naszego sprzętu.
2
Okiem zawodowca: Lumix S1 i S1R
28 Mar 2019
Fotografka National Geographic, kreatywny portrecista, utytułowany fotoreporter publikujący w prasie... Zobaczcie, co o nowych pełnoklatkowych korpusach Panasonic mówią profesjonalni fotografowie.
0